czwartek, 15 sierpnia 2013

Urodzinowo:)

Dwa dni temu miałam urodziny. Nic specjalnego nie wyprawiałam chociaż 25 równo mi strzeliło. Poszłam z rodziną i chłopakiem na pizzę i deser. Po tym pojechaliśmy do sklepu rowerowego i okazało się że rodzice w prezencie kupili mi rower miejski damski ( takie teraz modne;p z niską ramą, szerokim i wygodnym bardzo siodełkiem, wysoką kierownicą w kształcie łuku). Wracałam na tym rowerze do domu. Troszkę się zmęczyłam przyznam ale kondycję da się poprawić i ulepszyć. Jutro mam zamiar pojechać na rowerze z chłopakiem. Gdzie, to jeszcze trasę się wymyśli. A dziś byłam na urodzinach Remka babci. Jedzenia pysznego było mnóstwo, ledwie doczołgałam się do domu;p co do mojego stanu zdrowia to biorę teraz euthyrox i jest dużo lepiej przyznam :) najważniejsze że nie ma już takich upałów 37 stopni bo wtedy to w ogóle masakra była, praktycznie nie mogłam wychodzić z domu:(
pozdrawiam, 
P@ulin@

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)