niedziela, 20 października 2013

Grzybobranie :)

Dzisiejszy dzień spędziłam na grzybach z Remkiem i moją mamą(zdjęcia niżej) Niestety ani jednego grzybka nie znalazłam, moja mama tylko kilka, widocznie już sezon na grzyby powoli się kończy.A szkoda bo jest to relaksujące zajęcie. Co poza tym jak minął u mnie weekend?? Hmmm... W piątek wróciłam z zajęć kulturalnych z Tytusem i pojechałam do Remka, później od niego prawie odrazu pojechaliśmy komunikacją miejską do mnie, po drodze wciągając rollo kebaba :P Sobotę praktycznie całą spędziliśmy na oglądaniu telewizji, filmów i mojego ulubionego programu "Mam talent" :) Potem grzecznie poszliśmy spać ;) W niedzielę czyli dzisiaj byłam na grzybobraniu, a później odwiedziła nas babcia Janka :) Później pojechałam z tatą ją odwieźć do domu no i wróciłam do siebie na chatkę. Teraz właśnie odpoczywam przy facebooku, ciepłej herbatce i moim blogu :)
























Pozdrawiam :)

PS A Wam jak minął październikowy weekend ??
P@ulli$ta

2 komentarze:

Mariusz Krówka on 20 października 2013 19:25 pisze...

U mnie wspaniale, bylem z rodzicami na wsi u babci, wprawdzie nie byliśmy na grzybach :P ale spedzilismy bardzo aktywnie i pożytecznie czas :)) sprzątaliśmy przy grobie dziadka, i grabiliśmy liście na podwórku :)) a dzisiaj wróciliśmy od babci, a co do pogody była przepiękna. Pozdrawiam ;)

GumiJagoda on 20 października 2013 21:04 pisze...

nie lubie grzybów

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)