poniedziałek, 28 października 2013

Zakupy w AVON

Dzisiaj byłam jak zwykle na zajęciach do 13.30. Po zajęciach natomiast zaszłam do sklepu avon koło galaxy ponieważ umówiłam się z taką Panią Elą która jest konsultantką Avonu no i chciałam odrazu coś zamówić i to kupić, nie czekając. Szczerze to myślałam że jak coś zamówię to będę musiała na to czekać parę dni co mi nie pasowało za bardzo. A to wyglądało tak że po prostu miałam przy sobie akurat 30 parę złotych i do tej kwoty chciałam coś wybrać Okazało się że wybierając coś z katalogu, odrazu tam jest sklep AVON i konsultantka podchodzi do sprzedających i odrazu na miejscu mi to kupuje. Zdziwiło mnie to pozytywnie bo myślałam że będzie to wysyłka i będę musiała czekać kilka dni. Pani Ela pokazała mi katalog najnowszy i wybrałam z niego mgiełkę o zapachu Maliny i Hibiskusa (za jedyne 9zł) oraz grubą kredkę srebrną służąca do malowania na powiekach (tylko za 7zł). Także w sumie dwie rzeczy kupiłam za 16 złotych i przyznam że narazie jestem z nich baaardzo zadowolona.

Srebrna kredka z AVON:
 A tak wyglądają powieki po pomalowaniu tą krędką:














Mgiełka do ciała z AVON o zapachu Maliny i Hibiskusa:











P@ulli$t@

1 komentarze:

GumiJagoda on 2 listopada 2013 01:23 pisze...

o mgiełka musi fajniee pachnieec

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)