wtorek, 5 listopada 2013

4 ulubione zestawy :)

Witam ponownie dzisiaj :P
Pogoda ani temperatura na dworze nie sprzyja za bardzo wychodzeniu gdziekolwiek, tak więc surfuje po internecie oraz bloguje, próbując wymyślić jakiś ciekawy temat na notkę:) No i wymyśliłam. Postanowiłam że piątego dnia każdego miesiąca przedstawię Wam zdjęcia z krótkim opisem moich ulubionych zestawów ubrań z poprzedniego miesiąca(oczywiście z mojej szafy;)) Więc oto moje cztery ulubione zestawy na październik:
1.Zestaw klasyczny
 
Ciemnobeżowe, lużniejsze spodnie oraz różowa, elegancka bluzka. Według mnie bardzo dobrze zestawione kolory, zestaw praktycznie na każdy dzień;)
Spodnie- Avant Premiere
Bluzka- Atelier Creation
2.Strój dla elegantki
Szaroczarna spódnica do kolan w połączeniu ze srebrna bluzką. Uważam że jest to idealny strój na święta lub jakąś ważną uroczystość:)
Spódnica- F&F
Bluzka- Orsay
3.Ubiór dla sportsmenki
Czarno-różowo-biały dres z kapturem, ciepły. W sam raz na dłuższy spacer po lesie w zimną pogodę albo na grzybobranie:)
Dres- Terranova
4.Zestaw dla romantyczki
Ciemnozielona, flisowana spódnica oraz biała bluzka z czarnym, kwiatowym wzorem. Sądzę że jest to strój idealny na jakąś randkę lub wyjście ze znajomymi:)
Spódnica i buzka- bez metki więc nie mam pojęcia:P
A Wam który z tych zestawów najbardziej przypadł do gustu?Komentujcie:)
P@ulli$ta

1 komentarze:

Ewa pisze...

Mi się najbardziej podoba ostatni zestaw:) pozdrawiam Paulinko

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)