poniedziałek, 18 listopada 2013

Artystyczny make up

Cześć Wam:)
Zapomniałam napisać że w piątek zdarzyło się po zajęciach coś bardzo ciekawego:) Mianowicie po zajęciach pojechałam do make up institute na makijaż artystyczny. Zrobiła mi go koleżanka która jest w szkole wizażu albo robi kurs wizażu, nie pamiętam już szczegółowo. A oto efekty mojej metamorfozy:
 
 
 
 
 
 
 
 
W tym makijażu oczywiście nie wyszłam na miasto, tylko przed wychodzeniem mi go zmyto(jeszcze mogłabym kogoś wystraszyć;P) Po metamorfozie przyjechał do mnie Remek i bardzo fajnie spędziliśmy cały weekend u mnie z moimi rodzicami m.in graliśmy w scrabble, oglądaliśmy najnowsze filmy z internetu, przepytywaliśmy siebie nawzajem z języka angielskiego, spacerowaliśmy itp. itd. :)
Co sądzicie o mojej metamorfozie? ;)
P@ullista

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

niezwykły makijaż artystyczny, bardzo mi sie podoba

Madina Mingazirova on 21 listopada 2013 17:38 pisze...

Hello dear! Beautiful blog! Great your photo :)
Would you like to follow each other on GFC?

CENTRAL STREET

kiss Madina

Anonimowy pisze...

Jestes zajebista!!! Tez chcem taka byc czaderka! Jestes moja idolka;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)