niedziela, 24 listopada 2013

Ciekawy weekend:)

Cześć:)
Chciałabym przedstawić Wam jak wyglądał mój weekend aż do tej pory(chociaż jeszcze się nie skończył:P) A więc tak w piątek po zajęciach pojechałam z koleżanką Agatą na darmowy wykład na temat autoprezentacji. Na wejściu każdy dostawał prezent- segregator i książkę! Wykład był bardzo ciekawy, nie przynudzano:P było m.in o sposobach radzenia sobie ze stresem, o tym jak się prezentować publicznie, jakie są typy pokoleń i z jakiego my jesteśmy, o pierwszym, drugim i trzecim wrażeniu, jak wywierać dobre wrażenie itp itd:)
Po wykładzie pojechałam spotkać się ze znajomymi i pomagać im robić rzeczy na grudniowy kiermasz- robiliśmy kartki świąteczne oraz ozdabialiśmy bombki.

W sobotę byłam na zajęciach plastycznych. Robiliśmy tak zwany decoupage, czyli wydzieranie ze specjalnego papieru i naklejanie specjalnym przezroczystym klejem różnych obrazków na np. drewnianą ramkę do zdjęć lub drewnianą tackę albo drewniane pudełko na chusteczki:) Oto jak wyglądały moje prace zrobione wczoraj:
1.Ramka na zdjęcia:)


2.Pudełko na chusteczki bądź inne gadżety(jeszcze nie skończone, za tydzień je dokończę)






A oto prace innych z mojej grupy:

1.Ramki na zdjęcia:)


 2. Tacka np. na chleb:)


Po zajęciach plastyczno artystycznych pojechałam do chłopaka. Od Remka odebrała mnie mama i pojechałyśmy do domu. Później w domu przyszykowałam się i pojechałam na domówkę do znajomych do Dąbia :) Było świetnie, graliśmy w różne gry, piliśmy, jedliśmy, gadaliśmy i trochę tańczenia też było :) a do domu wróciłam dopiero o 6 rano!! Oto zdjęcia z imprezy:




To by było na tyle jeśli chodzi o mój spędzony dotychczasowo weekend:)
A jak Wam minął nie skończony jeszcze weekend? :)
P@ulli$ta

3 komentarze:

Marzena on 24 listopada 2013 14:57 pisze...

Widzę, że lubisz różne prace manualne :) ja za takowymi nie przepadam, wolę rysunek. Ale o gustach się nie dyskutuje. Bardzo ładne te rami i pudełka. No nic :) serdecznie zapraszam do siebie, pozdrowienia!:)

Paulina Michalska on 24 listopada 2013 15:24 pisze...

tak bardzo lubię takie artystyczne ozdabianie czegokolwiek :) Cieszę się że Ci się spodobały ramki i pudełka :) u Ciebie właśnie przed chwilą byłam na blogu:) Pozdrowionka!

Mariusz K. on 24 listopada 2013 17:52 pisze...

Hmmm a ja ostatnio chcoc nieduzo tego mam, to zaczalem pisac wiersze - takie krotkie po kilka linijek moze je jeszcze umieszcze na swoim blogu - jeden wiersz o milosci (pelno metafor! ) jeden na Wszystckich Swietych i ostatnio napisalem dwa wiersze rymowane na Boze Narodzenie - zapraszam byc moze w grudniu juz je umieszcze na tym oto blogu moim: http://mariusz1986r.blogspot.com

A jeśli chodzi co robilem na wekeend to bylem na warsztatach artystycznych, później na filmie jednym ;)) ze znajomymi :), a dzisiaj w niedziele to leniwie, wlaczylem TV i radosna wiadomosc dla mnie, kolejny ze skoczkow Polski - tym razem debiutant wygral konkurs Pucharu Swiata, to by bylo na tyle ;)
http://mariusz1986r.blogspot.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)