wtorek, 19 listopada 2013

Ciuchbudy

Cześć:)
Dzisiejszy post poświęcony będzie tematyce ciuchbud lub inaczej lumpeksów albo sklepów z odzieżą używaną.
Ja osobiście ostatnio kupuję tylko i wyłącznie w ciuchbudach. Według mnie zaletami lumpeksów jest:

-bardzo niska cena:)- zależy od dnia bo raz jest 50zł za kilogram a raz 10 zł za kilogram, ale i tak wychodzi dużo taniej niż w firmowych sklepach
-możliwość znalezienia markowych ciuchów
-ogromny wybór- zależy też od wielkości ciuchbudy:P
-unikatowość i oryginalność ubrań- każdy znajdzie tam coś dla siebie tylko trzeba dobrze poszukać;)

Ale wszystko ma swoje wady i zalety. Więc także poza licznymi zaletami sklepy z odzieżą używaną mają również swoje wady:

-czasem można tam znaleźć zniszczone rzeczy- np. dziurawe bluzki, spodnie itp.
-są to ciuchy noszone już przez kogoś- sama świadomość tego może kogoś odrzucać i nie wejdzie do takiego sklepu, mnie osobiście to nie przeszkadza, ponieważ zawsze jak kupuję coś w lumpeksie to przed założeniem tego po prostu to piorę:)

A oto mój wczorajszy zakup w jednym z lumpeksów w Szczecinie:) Czarna flisowana spódnica i beżowa marynarka- w sumie za obie te rzeczy zapłaciłam tylko 10 zł!:D
A Wy co sądzicie o kupowaniu w ciuchbudach i czy sami jesteście czasami klientami lumpeksów? Odpowiedzi piszcie w komentarzu:)
P@ulli$t@

5 komentarze:

Mariusz K. on 19 listopada 2013 20:43 pisze...

Szczerze, czasami kupuje w ciuchbudach. Pamietam kiedys jako dziecko, no moze troche starszy jak dziecko , a mlodszy jak nastolatek na wsi u mojej babci ze taka pani sasiadka mojej babci zalozyla tzw. ,,lumpeks" - i tanie rzeczy byly, ale niestety po jakims czasie, i to krotkim musiala zwinac interes bo nie bylo zainteresowania, moze to to ze u siebie miala ten lumpeks niewiem.

Paulina Michalska on 20 listopada 2013 11:12 pisze...

aha a co sądzisz Mariusz o kupowaniu w ciuchbudach? :)

Anonimowy pisze...

trzeba trafić na coś ładnego , ale zapotrzebowanie jest co widać po ilości tego typu sklepów

Mariusz K. on 20 listopada 2013 20:03 pisze...

Jesli chodzi o kupowaniu w ciuchbudach to uwazam ze to kazdego indywidualna sprawa gdzie kupuje ;)
A jesli chodzi o ciuchbude to ja go uwazam tez za normalny sklep, i moze sie cos ladnego trafic za niewielka cene - takie jest moje zdanie - ale to rzecz gustu, Pozdrawiam Mariusz K.
http://mariusz1986r.blogspot.com

Marzena on 22 listopada 2013 22:03 pisze...

Twoja stylówka jest dość ciekawa. Ja osobiście raczej wolę kupić sobie nowy ciuch, ale rzeczy z tego typu sklepów także znajdują się w mojej szafie. Któregoś razu dostałam marynarkę kupioną właśnie w sklepie z używaną odzieżą i po odwiedzeniu pralni wygląda na nowiusieńką. Właściwie podzielam Twoje zdanie. Takie sklepy mają swoje wady i zalety i również nie zauważam w tym nic złego :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)