sobota, 16 listopada 2013

Damsko-męsko:)

Witam:)
Na dzisiaj postanowiłam napisać coś o przyjaźni damsko-męskiej. Oto następujące pytania, na które postaram się odpowiedzieć w tym temacie. Oczywiście będzie to tylko, moja subiektywna opinia, każdy może uważać inaczej;)
PYTANIA
1. Na czym polega przyjaźń damsko-męska?
2.Jaki jest stosunek do siebie nawzajem w przyjaźni damsko męskiej?
3.Jaki jest charakter relacji w przyjaźni damsko męskiej?

OTO MOJE ODPOWIEDZI
1.Przyjaźń damsko-męska polega na pewnego rodzaju związku między kobietą a mężczyzną. Taka przyjaźń według mnie polega na tym co ich łączy czyli zbliżony światopogląd, wyznawanie podobnych wartości, podobne poczucie humoru oraz wspólne zainteresowania.
2. Stosunek do siebie nawzajem w przyjaźni damsko męskiej to przede wszystkim szczerość, wzajemność uczuć, mówienie prawdy, zaufanie, uznanie niezależności drugiej osoby, brak zaborczości, gotowość udzielenia pomocy, szanowanie zwyczajów i dziwactw oraz zgoda na własną przestrzeń:)
3.Charakterem relacji w przyjaźni damsko męskiej jest brak skrępowania w milczeniu, udzielanie wsparcia w trudnych sytuacjach, porozumienie bez słów, brak skrępowania w trudnych czy kompromitujących sytuacjach, spędzanie razem czasu, wspólne przedsięwzięcia, bezinteresowny kontakt, swobodne zachowanie, dbanie o dobre samopoczucie drugiej osoby, podtrzymywanie optymizmu i pogody ducha oraz obecność w chwilach kryzysowych.

Także to są moje odpowiedzi, możecie w komentarzu również odpowiedzieć na wyżej wymienione pytania a dodatkowo mam do Was PYTANIE ZA 100 PUNKTÓW:
CZY WY WIERZYCIE W PRZYJAŹŃ DAMSKO-MĘSKĄ?
Odpowiedź prześlijcie w komentarzu. Ciekawa jestem jakie będzie Wasze zdanie w tym temacie:)
P@ulli$ta

3 komentarze:

Mariusz K. on 16 listopada 2013 18:29 pisze...

He he, to może odpowiem na ostatnie pytanie: czy wierze w przyjaźń damsko-meska ? Ja nie tylko ze wierze, ale mam z jedna moze 2 osobami taka przyjazn (czyli dziewczynami - no przynajmniej ja tak uwazam z mojej strony ale niewiem czy te osoby tez tak mysla jak ja -(trzeba byloby sie ich zapytac :P ), ktora jest dowodem ze istnieje, zreszta pewnie nie tylko ja, nie jestem w tym odosobniony:P

Odp. 1 : Mysle ze kazdy podchodzi indywidualnie podchodzi do tej przyjazni , no ale skoro ktos uwaza ze nie istnieje to to pytanie powinien pominac..:P Ale według mnie bycie z Ta osoba na dobre chwile, jak i ne te smutne i zle, powinni sie wspierac w smutnych chwilach - czasami nie trzeba slow ale bycie z ta osoba - dac jej sie wyplakac, wygadac, zeby po prostu czula ze ktos kolo niej jest, kto stara sie chocby na chwile ukoic ten bol ktory ta osoba przezywa.

Odp. 2 : cechy tego stosunku miedzy przyjacielami to wedlug mnie : umiejetnosc sluchania tej osoby, a nie tylko gadania i mowienia porad (owszem to tez jest wazne), ale takze wedlug mnie bycie na dobre i na zle bez wzgledu na wszystko - bo przyjazn ktora sie konczy tak naprawde nigdy sie nie zaczela...

Odp. 3:No tu akurat mysle ze charakter relacji przede wszystkim sztuka kompromisu w sytuacjach kiedy przyjaciele maja rozne zdania, bo nie zawsze jest tak ze przyjaciele maja takie samo zdanie, troche niech jeden odpusci zrezygnuje z czegos, a drugi z czegos innego.

Te wszystkie moje odpowiedzi to tylko moje wlasne zdania ;)
Pozdrawiam, i zycze wiecej pisania takich tematow w blogu :))
Mariusz.

Anonimowy pisze...

Bardzo ładnie i mądrze to napisałaś. Je też wierzę w przyjaźń ale czasem może to byc początek miłości...

Anonimowy pisze...

Mi łość to dwie dusze w jednym ciele, przyjażń to jedna dusza w dwóch ciałach. Tadeusz Kotarbiński

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)