piątek, 8 listopada 2013

Wystawa i Domówka:)

Witam:)
Wczoraj w ramach zajęć z grupą wybraliśmy się do Galerii Klub "Pod Fontanną" gdzie można było wejść za darmo i pooglądać wystawę obrazów. Wszystkie obrazy były piękne ale wybrałam kilka, moim zdaniem, najlepszych i zrobiłam zdjęcia:) Oto one:
 
 
 
 
 
Po wystawie pojechałam z Agatą do Carrefoura coś zjeść;) Później jeszcze zajrzałyśmy do biedronki, po czym Agata pojechała już do domu. Ja miałam jeszcze półtorej godziny do wizyty u lekarza dlatego podjechałam do babci Janki. Babcia jak zwykle miło i ciepło mnie ugościła. Zjadłyśmy z babcią dwa kawałki ciasta i wypiłyśmy kawę, rozmawiając przy tym w sumie o wszystkim i o niczym;) Czas szybko zleciał i od babci mama mnie zabrała autem i pojechałyśmy do lekarza ginekologa. U ginekologa dostałam receptę na lek hormonalny vibin mini, ponieważ zapomniałam napisać tutaj o tym że mam 4cm torbiel. Lekarz powiedział że to powinno pomóc, a jak po miesiącu okaże się że to się nie zmniejszyło lub nie zniknęło, to będę miała zabieg- laparoskopię. Strasznie bym nie chciała mieć żadnej operacji bo się trochę boję przyznam szczerze, dlatego mam nadzieję że te leki pomogą!
 
Po wizycie u doktora, pojechałyśmy z mamą do domu. Po 18 moi rodzice pojechali na imprezę do Dąbia a ja miałam wolną chatę, więc zaprosiłam do siebie dwie koleżanki. Były u mnie około 20, posiedziały parę godzin, rozmawiałyśmy, wypiłyśmy po jednym piwie, zjadłyśmy tosty <3, słuchałyśmy muzyki z youtube'a, oglądałyśmy vivę i robiłyśmy wspólne zdjęcia;) Magda, która obecnie pracuje jako fryzjerka zrobiła mi wczoraj bardzo fajną fryzurę. Oto ta fryzurka:

 
 
 
 
A teraz wybaczcie Robaczki:P, ale to by było na tyle, kończę pisać i kładę się spać, bo padam z nóg...(pewnie dlatego bo wczoraj do późna siedziałyśmy a ja dziś wcześnie rano musiałam wstać)
Buziaczki Robaczki:* (już głupoty pisze od niewyspania, więc nie zwracajcie na to uwagi:P)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witaj mila nieznajoma, jak widzę ze zdjęcia jesteś ładna dziewczyna, ale dlaczego piszesz takie bzdury !
Tak intymne sprawy zostawia się dla siebie ! Oczywiście jeżeli siebie szanujesz to nie pisz tego co ci powiedział ginekolog. Zycze Ci dużo zdrowia.
Życzliwa nieznajoma.

Paulina Michalska on 9 listopada 2013 10:19 pisze...

Witam :)
Piszę tutaj to o czym chcę pisać, niektóre rzeczy zostawiam dla siebie. Ale z tą torbielą akurat uważam że nie mam potrzeby się z tym ukrywać ;) Każdy ma prawo pisać to o czym chce na swoim blogu;)
Pozdrawiam

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)