poniedziałek, 25 listopada 2013

Miłe upominki

Cześć:)
Dopiero przed chwilą około godziny 19 stej wróciłam do domu:) Po zajęciach byłam jeszcze u chłopaka i oglądaliśmy świetną komedię pt. "Jeszcze większe dzieci", jest to druga część filmu pt. "Duże dzieci" ale uważam że ta druga część jest o wiele lepsza- po prostu uśmialiśmy się jak nigdy:D
Wróciwszy do domu zastała mnie bardzo miła niespodzianka, którą mi przekazała moja mama. Były to piękne dwa prezenty od naszej przemiłej sąsiadki która właśnie wróciła z parodniowej wycieczki do swojej mamy do Niemiec:) Był to turkusowy golfik oraz prześliczna srebrno-koralikowa bransoletka:) W obu rzeczach się po prostu zakochałam!!
Oto one:
Bransoletka:*
 Golfik tuba:*

Stwierdzam że poniedziałki jednak mogą być fajne i ciekawe;):P
A jak Wam minął ten najmniej ulubiony dzień tygodnia większości Polaków?
P@ulli$t@

4 komentarze:

Justyna Skukowska on 25 listopada 2013 22:38 pisze...

Fajne prezenty !
http://modowyfreestyle.blogspot.com

Marzena on 26 listopada 2013 22:37 pisze...

Miałaś naprawdę miłą niespodziankę :) golfik raczej nie jest w moim typie, ale bransoletka naprawdę mi się podoba. PS. Wspominałam Ci, że masz na blogu świetny szablon? Jeśli nie, to mówię o tym teraz, pozdrawiam :)

Paulina Michalska on 27 listopada 2013 11:34 pisze...

A dziękuje Marzenko :) szablon ściągnęłam gotowy, nie jest on przeze mnie zrobiony bo szablonów jeszcze nie potrafię robić ;) Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

fajną masz sąsiadkę że pamiętała o tobie, ładne prezenty dostałaś

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)