niedziela, 17 listopada 2013

Niedzielnie...

Cześć Wszystkim:)
Dzisiaj niedziela, najbardziej nie lubię właśnie niedziel ponieważ jest to zazwyczaj leniwy dzień wolny od wszelkich zajęć, pracy. W niedzielę zazwyczaj cały dzień spędzam w domu, ewentualnie jak pogoda dopisuje, wychodzę na spacerek:) Dzisiaj właśnie też tak było:) Po obfitym śniadaniu wybrałam się z moją mama i moim chłopakiem na dwugodzinny spacer po okolicach mojej dzielnicy w której mieszkam. Szczerze widziałam dziś dużo nowych ciekawych miejsc, których jeszcze nie miałam okazji zobaczyć a mieszkam już tutaj 4 lata:) Oto fotki z dzisiejszego wypadu;)





PS Widać tylko na tych zdjęciach że mi trochę łapki zmarzły:P
A Wy jak spędziliście tą niedzielę?
P@ullist@

1 komentarze:

Mariusz K. on 17 listopada 2013 20:25 pisze...

A ja jeszcze bardziej leniwie :P :D
Obudziłem się o 8.30, po czym spałem do 13, leżałem w łóżku i słuchałem swoich mp3-jek z tableta ;), , przyszła moja chrześnica po czym był obiad, zjadłem, a ubrałem się dopiero po 16 godzinie! Ale później już coś tam robiłem w domu, głównie przy komputerze ładując jedno nowe zdjęcie na Facebooka i na profil Google + swój. A jutro musze rano o 8 wstać bo jest msza za drugiego dziadka w 23 rocznice śmierci! Niestety w ostatnim czasie 2 smutne rocznice w mojej rodzinie :( [*] [*] ale żyć trzeba ! Bo nie ma innego wyjścia. A 15 listopada była rocznica ślubu moich rodziców (38) :)Także dzisiaj w ogóle z domu nie wychodziłem, jutro za to do Szczecina jadę przed 17 ;)
Pozdrawiam.
Mariusz K.

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)