niedziela, 3 listopada 2013

Niedzielny spacer

Słońce nareszcie wyszło zza chmur, więc postanowiłam się przejść na dłuższy spacer i przy okazji trochę dotlenić :) Mój spacer w rzeczywistości nie był taki długi, tylko trwał pół godziny, bo mama zadzwoniła do mnie, żebym wróciła do domu bo już jest obiad :P :P Tak więc wracając, szłam trochę szybciej by nic nie wystygło ;) W sumie przeszłam tylko około 1,5 kilometra, do "Żabki" i z powrotem, kupując w "Żabce" małą kawę z mlekiem i mały batonik kinder delice, bo wzięła mnie na spacerze ochota na coś słodkiego :)
Zdjęcia ze spaceru:





4 komentarze:

Izis She on 4 listopada 2013 19:10 pisze...

O w końcu lepsza grafika i widać co się czyta ;)
Pozdrawiam!

Mariusz Krówka on 5 listopada 2013 04:35 pisze...

Przede wszystkim widać czcionkę tekstu na tle posta przez co widać co jest napisane ;):P

Paulina Michalska on 5 listopada 2013 16:36 pisze...

Mariusz też się bardzo cieszę że w końcu lepiej widać co piszę :P
Paulinko grafika i szablon też mi się wydają ciekawsze dlatego zmieniłam ;) choć niekażde zmiany okazują się dobre, w tym przypadku wydaje mi się że tak :P
Pozdrawiam Was!

Anonimowy pisze...

Najwazniejsz to czuć sie szczesliwym z tego,co sie robi.I widze,ze jesteś pozytywnie zakrecona.Brawo!

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)