sobota, 9 listopada 2013

(Nie)zwykły dzień

Witajcie:)
Wczoraj po zajęciach byłam z koleżanką w pizzerii, ponieważ mnie zaprosiła:) Następnie byłyśmy na bardzo długim spacerze a na 16 pojechałyśmy na zajęcia z kultury. Wczoraj na tych zajęciach czytaliśmy cztery wiersze i ocenialiśmy oraz interpretowaliśmy je:) Uważam że wiersze były bardzo ciekawe, głównie o niespełnionej miłości;) A ja lubię wiersze o miłości, chociaż przyznam że bardzo rzadko czytam jakiekolwiek wiersze;) Po zajęciach z kultury pojechałam do chłopaka:D U niego zjadłam pyszną kolację i porozmawiałam z nim i z jego bratem i rodzicami:) W sumie siedziałam u niego jakieś dwie godziny, po czym odprowadził mnie na przystanek i pojechałam do siebie do domu. Byłam już bardzo zmęczona po całym dniu więc praktycznie odrazu poszłam spać i dziś dopiero o 9 wstałam, a to późno jak na mnie, bo w tygodniu wstaję o 6 rano:) Na koniec umieszczam wiersz Świetlickiego(jego wiersze właśnie wczoraj czytaliśmy i omawialiśmy)
P@ulli$ta

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)