niedziela, 10 listopada 2013

Piąta rocznica:(

Witam Wszystkich!
Wczoraj byłam na zajęciach na tak zwanym "klubie filmowym". Polega to na tym że grupa ogląda film i później go wspólnie komentują;) Film nosił tytuł "Nietykalni" ale ja już go wcześniej oglądałam:P Po filmie podjechałam pod klub "13 muz" skąd rodzice mnie zabrali taksówką i pojechaliśmy razem do Dąbia do znajomych rodziców na piąta rocznicę śmierci mojej babci i przy okazji odebrać nasze auto. Masza była o godzinie 15 w kościele w Dąbiu. Znajomi również poszli, ponieważ okazało się że 9 listopada również ktoś odszedł z ich rodziny:( Pomodliłam się w kościele za babcię, ale w sumie masza nie była długa bo trwała tylko 40 minut. Po mszy podeszliśmy jeszcze obok na cmentarz w Dąbiu na grób zmarłego z rodziny rodziców znajomych. Wróciliśmy i znajomi poczęstowali nas pysznym obiadem:) Po 17 musieli już się zbierać ponieważ na 18 jechaliśmy na mecz siatkówki kobiet w Policach. Ci znajomi również pojechali:) Mecz był bardzo ciekawy ale szczerze byłam już trochę zmęczona ale i tak kibicowałam:P Po meczu znajomi rodziców przyjechali do nas do domu. Popili z moimi rodzicami, pogadali (ponoć do 4 rano siedzieli!:P) a ja już po 22 poszłam spać. Ci znajomi zostali u nas na noc i nocowali na dole a dziś wstaliśmy, zjedliśmy wspólne śniadanie i jakieś pół godziny temu już od nas wyjechali. Także w sumie ciekawy dzień był wczoraj, tylko trochę smutny ze względu na tą rocznicę:(

...Na zawsze w mojej pamięci...
P@ulli$ta

2 komentarze:

Mariusz K. on 10 listopada 2013 13:12 pisze...

No współczuje Ci :( wiem co to za bol bo moja babcia tez odeszla - ponad 4 lata temu.
A ta msza pewnie dlatego tak trwała krócej bo to tzw. ,,cicha" msza (pewnie bez kazania - dlatego) .
Pozdrawiam i zycze udanej niedzieli i wolnego poniedzialku :)

Mariusz K. on 10 listopada 2013 15:00 pisze...

Aha , i jeszcze przypomnialo mi sie, teraz 14 listopada -bedzie 1 rocznica smierci dziadka (w tym dniu bedzie msza za niego), a 16 listopada - 23 rocznica drugie dziadka -( msza bedzie 18 listopada).
Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga, kolejne dodane elementy (gadzety) ;)).

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)