środa, 6 listopada 2013

Przymiarki w H&M :)

Witam Was serdecznie!!
Dzisiaj po zajęciach które skończyły się o 13 podjechałam z Agatą do Galaxy. Agata musiała kupić coś w aptece, potem pochodziłyśmy trochę po galaxy i ona musiała już jechać więc zostałam sama w tym centrum handlowym. Nie wiedziałam co robić bo miałam jeszcze półtorej godziny do innych zajęć na które chodzę, więc postanowiłam że wejdę do sklepu H&M, wezmę kilka ciekawych ubrań jakie tam teraz sprzedają, poprzymierzam je i przed lustrem w przymierzalni porobię zdjęcia, by pokazać Wam co nowego jest w tym sklepie. Jak postanowiłam, tak też zrobiłam:) Nie ma to jak dobry pomysł:P Zatem przedstawiam Wam 4 zdjęcia ciuchów z H&M, ja robię jako manekin;)
Tak wyglądał mój dzisiejszy, codzienny ubiór.
A tak wyglądały na mnie ciuchy z H&Mu:
Który z tych zestawów Wam się najbardziej podoba?
P@ulli$ta
 

4 komentarze:

Mariusz Krówka on 6 listopada 2013 22:17 pisze...

Mi najbardziej te ostatnie ubranie na dole tego posta ;)
Pozdrawiam.
Umieściłem min. linka do twojego bloga na moim blogu ;)
Pozdrawiam.
Dobranoc

evelyn rachwalik on 7 listopada 2013 00:25 pisze...

Znalazłam twój blog na innym blogu i strasznie mi się tu podoba, fajne zdjęcia i design bloga :)

Zapraszam do siebie jeśli ci się podoba możesz zaobserwować, na pewno się odwdzięczę
Kiss Kiss :)
revevelyn.blogspot.com/

Agata Bielecka on 7 listopada 2013 14:49 pisze...

szkoda że nie widać pozostałych, tylko ten w kamizelce ale akurat podoba mi sie ten zestaw

Paulina Michalska on 9 listopada 2013 10:52 pisze...

Revevelyn- byłam na Twoim blogu, i też mi się bardzo podoba, dodałam Cię do swoich linków i obserwowanych:) Pozdrawiam:)
Agata- może oglądasz w innej przeglądarce niż internet explorer, dlatego może nie wyświetliło Ci wszystkich zdjęć, nie wiem... Pozdrawiam:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)