poniedziałek, 11 listopada 2013

Szał przedświąteczny

Witam:)
Wczoraj byłam z chłopakiem parę godzin w Galaxy i Kaskadzie. Spotkaliśmy się pod Galaxy a on powiedział że pochodzimy po sklepach a ja mam się dobrze porozglądać i wybrać dla siebie jakiś prezent pod choinkę. Zadanie trudne bo mogę powiedzieć że praktycznie niczego mi jakoś specjalnie nie brakuje;) Tak więc pochodziliśmy po sklepach bez żadnego skutku, bo w sumie nic nie znalazłam ani nie wybrałam:P (wybredna czasem jestem może dlatego:P) Ludzi było mnóstwo, mam wrażenie że wszyscy już mają tak zwanego przedświątecznego zajoba na punkcie prezentów, choinki itp:D:D
A do Świąt jeszcze półtorej miesiąca i jak dla mnie to jeszcze sporo czasu;) no ale cóż, każdy ma inaczej;) Po obejrzeniu chyba wszystkich możliwych sklepów poszliśmy do pizzy hut na pizze i rolsy:) Później chłopak mnie odprowadził na przystanek a sam pojechał do babci, bo poprosiła go żeby naprawił jej coś w laptopie.

Co do moich prezentów dla bliskich pod choinkę to zakupię wszystkie prezenty dopiero jakoś na początku grudnia. Choinkę pewnie też z rodzicami na początku grudnia będziemy kupować albo tuż przed świętami:)
A jak u Was wyglądają przygotowania do Świąt i...Sylwestra??:D
PS Dzisiaj jakaś rozkojarzona i zamyślona jestem, też tak macie? Może to ten miesiąc Listopad tak oddziałowuje...;)
P@ulli$ta

3 komentarze:

Mariusz K. on 11 listopada 2013 16:32 pisze...

Ja jeszcze nie myślę o świętach ani o Sylwestrze, według mnie jeszcze sporo czasu, wszystko przyjdzie w swoim czasie i pewnie Mikołaj tez przyjedzie :D he he.
Także u mnie przygotowań jeszcze żadnych :))
Pozdrawiam.

Agata Bielecka on 11 listopada 2013 20:10 pisze...

nie lubię chodzić po sklepach w okresie przedświątecznym za duże kolejki, a do świąt jeszcze sporo czasu

Ellly on 12 listopada 2013 21:01 pisze...

o proszę - Szczecin! Ja oryginalnie Stargard!! A szczecin znam baaardzo dobrze! Pozdrawiam i dzięki za miły komentarz!

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)