poniedziałek, 9 grudnia 2013

1sza recenzja kosmetyków

Hej Wam:)
Postanowiłam że dodam teraz notkę z moją opinią(subiektywną oczywiście;))na temat różnych kosmetyków które posiadam. Tak więc zaczynamy:) Oto kosmetyki, które będę oceniać:

Od lewej:
1.balsam do ciała z oleju brzoskwiniowego i wosku z oliwek do skóry suchej i szorstkiej.
2.dezodorant o zapachu rajskie jabłuszko:)
3.dynamizujący krem-żel 24h nawilżenia do cery zmęczonej i pozbawionej blasku
4.perfumy giorgio armani damskie o zapachu lawendy połączonej ze stokrotką
5.podkład matujący w musie
6.róż do policzków w musie
7.czarny eyeliner
8.czarny tusz do rzęs

Teraz czas na moją recenzję:

1.Balsam do ciała firmy Lirene
PLUSY:
  • balsam ten skutecznie regeneruje i odżywia skórę
  • ma kremową konsystencję co zapewnia przyjemne rozprowadzenie produktu
  • formuła lipidowa, którą posiada odbudowuje i wzmacnia naturalny płaszcz lipidowy skóry
  • glucam zawarty w balsamie wiąże i trwale utrzymuje wodę w naskórku przywracając jędrność i elastyczność
  • gliceryna zawarta w balsamie przywraca skórze miękkość, usuwając mikropęknięcie i zgrubienia
MINUSY:
  • brak(według mnie)

2.Dezodorant w sprayu firmy synergen

PLUSY:




  • bardzo przyjemny i orzeźwiający zapach (jak sama nazwa wskazuje "rajskie jabłuszko")
  • jest to dezodorant do skóry wrażliwej
  • nie zawiera barwników ani substancji konserwujących oraz alkoholu
  • dobrze chroni przed poceniem się
MINUSY:
  • jak dla mnie trochę za małe opakowanie(może dlatego bo bardzo często go używam i na krótko mi starcza:P)






 
3.Krem-żel Hydra Adapt firmy Garnier
PLUSY:
  • właściwości intensywnie nawilżającego eliksiru roślinnego ma,który pomaga skórze uzupełnić poziom wody
  • jest bogaty w minerały i składniki odżywcze
  • jest wzbogacony o ekstrakt z cytrusów, które maja właściwości pobudzające
  • dodaje energii skórze
  • rozświetla i nadaje promienny wygląd
  • szybko się wchłania
MINUSY:
  • dość wysoka cena
 
4.Perfumy damskie Giorgio Armani
PLUSY:




  • mają nie za duże opakowanie dzięki czemu można je włożyć do torebki
  • śliczny lawendowo-stokrotkowy zapach
  • nie są za delikatne, ani za mocne, w sam raz :)
MINUSY:
  • przypuszczam że są bardzo drogie bo to dobra firma, ale ile kosztowały to nie wiem bo dostałam je w prezencie :)
5.Podkład do twarzy w musie firmy maybelline
PLUSY:
  • świetnie się rozprowadza na skórze, tak że nie widać jakby się jakiś podkład na twarzy miało :)
  • jest lekki i delikatny
  • ma ciekawą i przyjemną konsystencję musu
  • idealnie kryje wszelkie niedoskonałości
MINUSY:
  • nie ma żadnego zapachu, a chciałabym żeby np. pachniał maliną :)
6.Róż do policzków w musie firmy maybelline
PLUSY:
  • ładne, kobiece odcienie różu do wyboru z tej serii
  • małe opakowanie, przez co zmieści się do każdej torebki
  • fajna konsystencja musu
  • łatwo się go nakłada i rozprowadza
MINUSY:
  • również nie ma żadnego zapachu a mógłby pachnieć np. brzoskwinią :)
7.Czarny eyeliner firmy essence
PLUSY:
  • tani (7zł)
  • wygodne w użyciu opakowanie
  • na długo starcza :)
  • bardzo łatwo się go rozprowadza
MINUSY:
  • brak (według mnie)
8.Czarny tusz do rzęs firmy Miss sporty
PLUSY:
  • na opakowaniu jest napisane "rzęsy jak ta lala" i rzeczywiście po pomalowaniu są one takie
  • ładny kolor opakowania
  • precyzyjna szczoteczka która dobrze rozczesuje i podkręca rzęsy
  • tani (9zł)
MINUSY:
  • na opakowaniu nie ma obrazka który zachęciłby bardziej do kupna, a szkoda, bo warty jest uwagi

 
P@ulli$t@

6 komentarze:

Vogue Swing on 9 grudnia 2013 19:36 pisze...

Uważam, że kosmetyki z Lirene są świetne :) Przynajmniej nie spotkałam się do tej pory aby coś mi nie pasowało :)

Pozdrawiam!
obserwuję:*
http://vogueswing.blogspot.com/

Paulina Michalska on 9 grudnia 2013 19:48 pisze...

też tak uważam :) dzięki, ja również obserwuję :)
pozdrawiam:)

Łucja Pytel on 9 grudnia 2013 20:05 pisze...

świetny blog !
obserwuję i pozdrawiam
ilovemystyle13.blogspot.com

Aleksandra Rogozińska on 9 grudnia 2013 20:10 pisze...

Bardzo fajne recenzje :) Również obserwuje : D

What is in the hat? on 9 grudnia 2013 21:29 pisze...

właśnie się zastanawiałam nad tym kreme z garniera :D Twój blog jest rewelacyjny <3 obserwuję i zapraszam do mnie :)

szymon zakrzewski on 10 grudnia 2013 07:03 pisze...

bardzo ciekawią mnie te kosmetyki:)


bezimienny-szymon.blogspot.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)