niedziela, 8 grudnia 2013

Aktywny weekend

Witam :)
W piątek obudziłam się praktycznie już o 4 rano, ponieważ obudził mnie ten silny wiatr- huragan Ksawery. Jako że okno mam od strony pola to strasznie wiało więc jak się obudziłam to już nie mogłam zasnąć, bo byłam na tzw. adrenalinie:) Później pojechałam na zajęcia i mieliśmy pożegnanie kilku osób z naszej grupy. Szkoda że odchodzą bo zżyłam się z nimi ale wymieniliśmy się telefonami i napewno jeszcze się spotkamy poza zajęciami:) Moja mama z tej okazji zrobiła dwa ciasta. Było pyszne! Potem przyjechał do mnie chłopak i graliśmy z nim i moim tatą w grę planszową "Milionerzy" a następnie zrobiliśmy w domu karaoke bo mam mikrofon i cały sprzęt oraz płytki z utworami w wersji karaoke do tego:)
W sobotę pojechaliśmy lepić pierogi i uszka do mojej cioci i kuzynki. Ciężka praca, przyznam, ale mimo wszystko zrelaksowałam się no i spotkałam z rodziną. A Remek był super wyrobnikiem ciast do pierogów :) Później podjechaliśmy do Stera kupić coś Kinii na urodziny- kupiliśmy peeling karmelowo-cynamonowy i balsam kokosowy do ciała. Następnie poszliśmy do Mcdonalda bo w sumie dawno fast foodów nie jedliśmy:P Wróciliśmy do mnie do domu i zaczęliśmy szykować się na urodziny Kinii w Broadway clubie:) Po 21 ruszyliśmy autem na imprezę. Na baletach było bardzo, bardzo fajnie, fajni ludzie, muzyka i klimat:) Tańczyłam nawet ze starszym gościem przebranym za Mikołaja hehe:P A oto parę zdjęć z wczorajszych urodzin Kinii:




W niedzielę natomiast prawie cały dzień graliśmy w "solo" tak nas wciągnęła ta gra(karciana) a wieczorem oglądaliśmy wybory Miss Polski 2013:)
A Wy jak spędziliście Mikołajki i weekend?:)
P@ulli$t@

6 komentarze:

Marzena on 8 grudnia 2013 15:19 pisze...

Miałaś rzeczywiście aktywny weekend :0
pozdrawiam!
[moje-kolorowe-marzenia]

Mariusz K. on 8 grudnia 2013 16:05 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Mariusz K. on 8 grudnia 2013 16:09 pisze...

Ja mieszkam na 8 pietrze ! .... i obudziłem sie wtedy w nocy z piątku na sobotę po 2 w nocy, - wiesz jak łopotało mi parapet - po prostu bum bum - bum bum non stop z takim impetem- nie życzę tego nikomu no ale na szczęście szybko zasnąłem. A tak a propo byc moze zaloze dzial ze swoimi wierszami na blogu- mam ich juz 9 ! Pierwszy napisalem w 2010 roku pod koniec, a ostatni dzisiaj - 8 grudnia2013 roku ;) Pozdrawiam Mariusz K. http://mariusz1986r.blogspot.com

justysia_konin on 9 grudnia 2013 09:38 pisze...


Hej !
Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

Paulina Michalska on 9 grudnia 2013 15:14 pisze...

Cześć :) Pewnie że chcę bo masz bardzo fajnego bloga:) ja już dodałam Cię do kręgów :)
Pozdrawiam:)

Anja174 on 9 grudnia 2013 16:15 pisze...

spędziłaś świetny weekend :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)