poniedziałek, 2 grudnia 2013

Come back :)

Witam po dłuższej przerwie niepisania na blogu:)
Z góry przepraszam Was że tak wyszło ale miałam sporo zajęć i rzeczy na głowie, dużo się działo więc mam nadzieję że mi wybaczycie;)

Pisałam w poprzedniej notce że opiszę Andrzejki i wrzucę parę fotek z imprezy. Tak więc to robię:)
Andrzejki wypadają w tym roku w sobotę ale ja je obchodziłam ze znajomymi w środę:) Było super!! Lanie wosku, przepyszne jedzenie, wróżby, zabawy typu jakie będzie imię Twojego przyszłego męża/żony i tym podobne...Wyszło mi że mój przyszły mąż będzie miał na imię Stefan:D a z odlanego wosku i po rzuceniu cienia na ścianę wyszła mi świnka, co ponoć oznacza skarbonkę czyli kasę;) zobaczymy;) A oto kilka zdjęć z Andrzejek 2013:











 Ja odlewam z wosku:)
 Oto moja świnka która mi wyszła:)

To by było na tyle jeśli chodzi o temat Andrzejek:)
A oto co się u mnie działo w weekend...
W piątek przygotowywałam prezentację na temat historii mody, którą jutro na zajęciach będę przedstawiać:) Ciekawe jak mi pójdzie;)
W sobotę przyjechał do mnie chłopak i pograliśmy w scrabble oraz oglądaliśmy finał mam talent:)
A o tym co było w niedzielę to już temat na kolejną notkę...;)
P@ulli$t@

1 komentarze:

Ewelina Madejska on 2 grudnia 2013 18:46 pisze...

ale fajnie,ja całkiem zapomiałam o tym..

pajpeczka.blogspot.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)