sobota, 28 grudnia 2013

Dzisiejszy sportowy outfit + miła niespodzianka :)

Hej:)
Dziś byłam z chłopakiem na rowerze by zgubić troszkę kilo:P Niestety za bardzo wiało i szybko wróciliśmy do domu:/ Później pojechaliśmy jeszcze autem do netto po zakupy na obiad. Mój dzisiejszy strój prezentuje się tak:

Siedząc przy laptopie, przyszła do mnie na chwilę moja ulubiona sąsiadka i przyniosła mi dwie prześliczne niespodzianki. Były to dwie cudne torebki. Jedna mniejsza beżowa z Mango(!) a druga większa brązowo-popielata. Obie według mnie są przepiękne:)
A Wam jak się podobają torebki i jak dzisiaj spędzacie sobotę?
Miłego weekendu!:)

P@ulli$t@

4 komentarze:

Karolina Banaś on 28 grudnia 2013 15:38 pisze...

ta mniejsza beżowa torebeczka jest śliczniutka :)

Paulina Michalska on 28 grudnia 2013 15:50 pisze...

dziękuję ;)

Marzena on 28 grudnia 2013 16:10 pisze...

wyglądasz świetnie!:)

Paulina Michalska on 28 grudnia 2013 16:34 pisze...

dzięki Marzenka, Ty też !!:)
Pozdrawiam

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)