poniedziałek, 9 grudnia 2013

Miła przesyłka:)

Cześć:)
Dzisiaj ku mojemu zdziwieniu przyszła do mnie bardzo miła przesyłka(miła bo darmowa;P) To było tak że parę miesięcy temu zadzwoniła do mnie jakaś pani z ankietą. Zgodziłam się na ankietę i odpowiedziałam na wszystkie pytania(fakt, że troszkę to trwało:P). Po rozmowie ona mi oznajmiła że w nagrodę wyślą mi przesyłkę ze srebrnym wiosiorkiem i bransoletką. Czekałam z niecierpliwością na nią 2 miesiące, po 2 miesiącach odpuściłam sobie i zupełnie o niej zapomniałam. Szczerze myślałam że oni również już o mojej nagrodzie zapomnieli:P A tu dzisiaj przychodzę do domu i okazało się że dopiero po 4 miesiącach doszła do mnie ta wysyłka. Jakże wielkie było moje zaskoczenie ale też i radość że jednak o mnie pamiętali.Jaki z tego morał?
Czasami cierpliwość popłaca ;)


Miłego dnia!
P@ulli$t@

4 komentarze:

Berenika Testuje on 9 grudnia 2013 16:49 pisze...

fajna niespodzianka:)
pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

Marzena on 9 grudnia 2013 18:25 pisze...

Czasami i popłaca ta cierpliwość, ale bywa i tak, że firmy kurierskie lub poczta zdecydowanie powinny się streszczać :)

Paulina Michalska on 9 grudnia 2013 19:20 pisze...

Marzenka zgadzam się z Tobą w 100% :)

Karolina G. on 20 stycznia 2014 14:32 pisze...

Sprzedanie swoich danych za koraliki - ciekawa sprawa. A chociaż wiesz, gdzie informacje o Tobie poszły dalej? Co to była za firma, żeby móc je ewentualnie stamtąd usunąć? Na drugi raz radzę zapytać się skąd mają Twój numer.

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)