sobota, 28 grudnia 2013

Podsumowanie roku 2013 i postanowienia na rok 2014 :)

Cześć:)
Do Sylwestra zostały już tylko 3 dni, tak więc postanowiłam że napiszę na blogu podsumowanie 2013 roku oraz postanowienia na nowy, 2014 rok :)

Podsumowanie 2013 roku

  • poznałam wiele ciekawych osób
  • byłam w wielu ciekawych miejsach m.in. nad jeziorem w Lubniewicach, w Świnoujściu i na wycieczce w Licheniu
  • 13 maja zdechł niestety mój ukochany piesek Cypisek:(
  • w końcu kupiłam sobie aparat cyfrowy
  • przytyłam z 5kg niestety:(
  • miałam lekkie problemy zdrowotne, z których na szczęście już wyszłam i mam nadzieję że nie powrócą
  • dostałam świetny rower miejski na urodziny od rodziców, o jakim marzyłam:)
  • nadal jestem od 29 stycznia 2012 roku z moim chłopakiem- 29 stycznia 2014 roku mamy drugą rocznicę:)
  • nauczyłam się robić decoupage
  • założyłam tego bloga;)
  • spędziłam w tym roku jak najlepsze do tej pory Święta w moim życiu
Postanowienia na 2014 rok
  • rzucę albo przynajmniej ograniczę palenie
  • od stycznia zapisuję się na lekcje tenisa ziemnego
  • będę uprawiać więcej sportu (basen, rower i tenis ziemny przede wszystkim!) by zgubić zbędne kilogramy;)
  • zacznę się zdrowo odżywiać
  • od lutego pójdę do szkoły tryb dzienny kierunek technik usług kosmetycznych (to już pewne!)
  • kupię na wiosnę pieska (jak rodzice się zgodzą:P)
  • będę częściej się uśmiechać :D

To by było na tyle;)
A jak Wam minął ten 2013 rok i jakie są Wasze postanowienia na nowy, 2014 rok?:)
P@ulli$t@

2 komentarze:

Ewa Kusio on 28 grudnia 2013 23:10 pisze...

ja dopiero postanowienia muszę zacząć pisać, w sumie nie wiem czy w ogóle zacznę...

Agata Bielecka on 29 grudnia 2013 14:39 pisze...

no cóż rok 2013 hmm...dobrze że się kończy a na następny rok 2014 mam w planie schudnąć 10 kg a więc biegi, pływanie i skończyć szkołę byłoby dobrze gdyby się to udało :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)