poniedziałek, 2 grudnia 2013

Przemeblowanie

Witam:)
Tak więc co się u mnie działo w niedzielę? Otóż dostałam od mojej bardzo fajnej sąsiadki szafę i to świetną szafę! Mój chłopak przenosił części od tej szafy z jej domu do mojego pokoju a później prawie 3 godziny ją składał, przykręcał i montował(dziękuje Remeczku:*)! Wcześniej miałam tylko taką małą metalową garderobkę z półkami na ciuchy, tak więc wszystkie ubrania praktycznie leżały na wierzchu. Teraz mam dużą, drewnianą, dwudrzwiową szafę z dwoma dodatkowymi szafkami na górze. Jest ona ładnego koloru brązu.

Tak wyglądała moja poprzednia "szafa"(jeśli w ogóle można to nazwać szafą:P)

 A tak wygląda moja obecna szafa:)
 Jak Wam się podoba ta zmiana szafy w moim pokoju?;)
P@ulli$ta

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ładna szaf ładny odcień brązu tworzy klimat ciepła

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)