piątek, 27 grudnia 2013

Wigilia i Święta 2013 :)

Witam Was serdecznie:)
Dość dawno tu nie pisałam bo jak wiadomo była wigilia i święta a teraz jest zabiegany czas przedsylwestrowy. Ale znalazłam chwilkę by tutaj coś skrobnąć ;)
Zacznę może od tego czym dla mnie jest Wigilia i Święta?

Wigilia dla mnie to:


  • przeżycie duchowe
  • spotkanie z bliskimi osobami, rodziną
  • pyszna wyżerka :P :)
  • składanie sobie życzeń i dzielenie się opłatkiem
  • prezenty(od Mikołaja oczywiście a jak:P) !!
  • magiczna atmosfera
  • czas Pokoju, Pojednania oraz Miłości :)
Święta dla mnie to:
  • masa wolnego czasu :)
  • leniuchowanie :D
  • oglądanie rodzinnie filmów w telewizji
  • czas odpoczynku, relaksu i regeneracji sił
  • możliwość wyspania się :)
  • spędzenie więcej czasu ze znajomymi i rodziną
  • czas Wolności(np. od szkoły, zajęć, pracy itp.)
Teraz chciałabym Wam napisać jak spędziłam Wigilię i Święta 2013 roku :)
Wigilia
W Wigilię pojechałam z rodzicami do mojej cioci u której już wiele lat nie było Wigilii, zazwyczaj spędzaliśmy ją u babci. Nie sądziłam że będzie tak super:) Najpierw wujek przeczytał kawałek Pisma Świętego a następnie wszyscy zasiedliśmy do stołu jeść potrawy wigilijne. Był m.in. karp, śledzie w śmietanie, pierogi, smażone grzyby, kompot z suszu, barszcz czerwony z uszkami, ryba po grecku, sałatka śledziowa oraz pyszne ciasta typu beza, makowiec i inne. Wszystko było przepyszne, gospodarze naprawdę spisali się na medal:) Mikołaj również nie zawiódł;) Po zjedzeniu ja z Magdą i Natalką przebrałyśmy się za Śnieżynki i rozdawałyśmy prezenty. Kto chciał dostać prezent musiał odśpiewać kawałek jakiejś kolędy lub opowiedzieć dowcip:) Wszyscy wybrali pierwszą opcję;) Później zaczęliśmy rozmawiać, co niektórzy pić(%) :P Następnie z moją kuzynką pojechałyśmy po Remka. Kiedy Remek przyjechał był zdziwiony że dostał tyle prezentów bo twierdził że nie zasłużył w tym roku:P Potem Natalka wciągnęła wszystkich w grę -zagadki z geografii. Zadawała pytanie i kto wiedział, odpowiadał. Nawet przyznam że niektóre pytania były trudne;) Potem wciągnęła nas w grę "Milinoerzy" przy której było kupę śmiechu:D Później śpiewaliśmy kolędy a Natalka grała na flecie. Wigilię zaliczam w tym roku do bardzo udanych! Oto parę fotek z tegorocznej Wigilii:





 
Święta
Święta spędziłam przez całe dwa dni z moim chłopakiem i rodzicami. Było bardzo fajnie, oglądaliśmy dużo fajnych, rodzinnych filmów w telewizji, graliśmy w scrabble, byliśmy na spacerze, drugiego dnia Świąt w kinie na "Hobbit: Pustkowie Smauga" i tak szybko jakoś nam zleciały te 2 dni... jak to się mówi Święta, Święta i po Świętach:)
A jak u Was wyglądała Wigilia i Święta w tym roku?
Pozdrawiam

P@ull$t@



6 komentarze:

Aleksandra Rogozińska on 27 grudnia 2013 14:48 pisze...

Świetne zdjęcia , a ile prezentów pod choinką ! <3
http://re-belious.blogspot.com/

Paulina Michalska on 27 grudnia 2013 14:53 pisze...

dzięki ale nie wszystkie prezenty były moje :P niestety :P pozdrawiam i obserwuję ;)

Agata Bielecka on 27 grudnia 2013 15:28 pisze...

Miałaś fajne święta w gronie rodzinnym U mnie było mniej osób tylko rodzice i mąż. Ładne z Was śnieżynki a pod choinką prezentów sporo:)

Mariusz K. on 27 grudnia 2013 15:44 pisze...

A u mnie Święta wyglądały rewelacyjnie w tym roku i bardzo gościnnie ! ;)) Już 2 dni przed Wigilia przyjechała ostatnia z moich dziadków żyjących Babcia która jest do teraz i pewnie zostanie do Nowego Roku także mamy wesoło :)
W Wigilie wszyscy - tzn. ja, rodzice i Babcia poszliśmy do siostry, szwagra i siostrzenicy(której jestem chrzestnym) aby wspólnie przeżyć ten radosny moment pamiątki narodzin Jezusa Chrystusa 24.12.2013 - podobnie u mnie najpierw u mnie było czytanie z Pisma Świętego które po raz pierwszy czytała moja siostrzenica :) - troszeczkę tylko ale zawsze coś (jestem z niej dumny ! :);) - chodzi dopiero do 1 klasy ! resztę dokończył szwagier, następnie modlitwa, łamanie się opłatkiem, - a następnie spożyliśmy ponad 12 potraw wyszło- w tym na pewno było podstawowych 12 ;P - siostrzenica już piszczala bo nie mogła się doczekać prezentów :D - ja o dziwo tez dostałem - ale co dostałem opisze na swoim blogu w następnym poście :P http://mariusz1986r.blogspot.com - .
W I dzien Swiat bylsimy ja , rodzice , babcia i siostrzenica z siostra i szwagrem u nas takze i w II dzien Swiat , a dodatkowo w II swiat przysli do mnie moi wujkowie - a dokladnie brat mojego taty i jego zona .
Swieta wspominam super !!!! Szczegoly opisze na - http://mariusz1986r.blogspot.com
Pozdrawiam.

Marzena on 27 grudnia 2013 21:34 pisze...

moje święta minęły bardzo szybko :)
ale z prezentów jestem zadowolona. Szczególnie ze sweterka w moim ulubionym, pomarańczowym kolorze. Już niebawem będę mogła go włożyć i pójść na halę! Pozdrawiam ;)

Oliwia Walendowska on 3 stycznia 2014 16:23 pisze...

świetny post :)

w wolnym czasie wpadnij -- > http://oliwiaolivia.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)