poniedziałek, 27 stycznia 2014

Balsam brązująco- ujędrniający Lirene oraz krem do twarzy opalizujący Ziaja

Witam ponownie dzisiaj!
Dzisiejszego dnia kupiłam sobie balsam brązujący oraz krem opalizujący do twarzy, ponieważ stwierdziłam że jestem dość blada. Wiadomo w zimę nie mamy możliwości się opalać także większość z nas jest blada. Niektórzy chodzą na solarium, ale ja szczerze przyznam że nie lubię solarium, a poza tym jak ktoś codziennie chodzi to nie jest to zdrowe dla skóry. Zacznę od opisu wybranych produktów, a następnie przejdę do mojej opinii...

Balsam brązująco-ujędrniający firmy Lirene
tak wygląda po zrobieniu zdjęcia fleszem

a tak bez flesza, w świetle dziennym



Moja opinia:
Mimo iż dopiero dzisiaj go kupiłam, stwierdzam że ma bardzo ładny zapach caffe latte. Konsystencja bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania. Co do efektu opalenizny to zobaczę czy jest i w jakim stopniu dopiero po jakiś 4-5 dniach. Balsam można używać 1-2 razy dziennie po kąpieli na suchą skórę.
Teraz czas na krem opalizujący do twarzy firmy Ziaja


Moja opinia:
Również mam go dopiero niecałe kilka godzin ale już użyłam i stwierdzam że również bardzo ładnie pachnie i fajnie rozświetla twarz(ale nie posiada żadnych złotych drobinek!-na szczęście). Efekt brązujący będzie dopiero po kilku dniach wtedy napewno wstawię jakieś zdjęcia na bloga z tym opaleniem;) o ile w ogóle będzie jakiś efekt, no ale zobaczymy:P

Jak widać na zdjęciu niżej jeszcze nie jestem jakoś specjalnie opalona, ale może będę niedługo;)
Życzę Wam dnia pełnego uśmiechu!!


P@ulli$t@

2 komentarze:

Alekandra Młodzik on 27 stycznia 2014 15:17 pisze...

Tez już obserwuję :)
http://aleksandra-photographie.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

I'm curious to find out what blog platform you happen to be utilizing?

I'm experiencing some small security issues with my latest blog and I would like to find something more safe.
Do you have any recommendations?

my web page - zgrabne nogi

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)