czwartek, 23 stycznia 2014

Kocham Blogować:)

Cześć:)
Wiecie co? Ostatnio stwierdziłam że wciągnęło mnie to blogowanie bo bardzo mi się spodobało. A to tak jest że jak nam coś się podoba to również lubimy to robić i poświęcamy na to trochę czasu. 
Co mi daje blogowanie:
  • wypisanie się, swoich myśli, uczuć, przeżyć
  • możliwość przejrzenia bloga po paru miesiącach i powspominania;)
  • tworzenie konkursów na blogu(chociaż do tej pory mało ich miałam:P)
  • wstawianie zdjęć z mojego życia
  • możliwość pisania na dowolny temat, np. moda, uroda, zdrowie, faceci, związki, sport itp.
  • możliwość czytania komentarzy pod swoim wpisem co daje dużą radość(przynajmniej mi;))
  • możliwość komentowania i przeglądania innych blogów co bardzo lubię robić
  • możliwość nawiązania nowych znajomości z różnych zakątków Polski albo nawet z zagranicy
Mogę stwierdzić śmiało że po prostu KOCHAM BLOGOWAĆ :)
A Wam co daje blogowanie?
P@ulli$t@

6 komentarze:

[szachogluchowicz] on 23 stycznia 2014 20:36 pisze...

W takim razie wytrwałości i konsekwencji życzę :) Mi czasami jej brakuje co widać po www.facetblouje.pl, ale niestety braki czasu dają o sobie znać :( pozdrawiam.

Paulina Michalska on 23 stycznia 2014 21:00 pisze...

dziękuję i zaraz odwiedzę Twojego bloga :)

Mariusz K. on 23 stycznia 2014 22:49 pisze...

A mi daje blogowanie to ze gdy pisze na rozne nieraz i powazne tematy np. o wartosciach ponadczasowych, samoocenie, roznych wydarzeniach ze swiata , kraju lub z mojego zycia, - sprawia ze jestem szczery tutaj az do bolu oczywiscie nikogo nie obrazajac lecz jednoczesnie w umiejetny co mi sie wydaje sposob przedstawic swoje mysli, zwierzenia, przemyslenia - troche tez filozoficzny, ale pisze szczerze ;)) . Staram sie pisac nie za duzo nie za malo, traktuje to jako mozna powiedziec swego rodzaju pisana ,,rozrywke" jak gdyby wylania tych mysli ze swojego wnetrza. ;))
Pozdrawiam i na swojego bloga zapraszam ;))
http://mariusz1986r.blogspot.com

Kamson.pl on 23 stycznia 2014 23:10 pisze...

Fajnie napisane, ja najbardziej lubię nawiązywać nowe znajomości :)

JustynaPolska Stylist&Make-upArtist on 23 stycznia 2014 23:38 pisze...

blogowanie to moja pasja :)

Julia Kasprzycka on 24 stycznia 2014 15:52 pisze...

świetny post, ja też uwielbiam blogować

http://julkkaxx.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)