wtorek, 21 stycznia 2014

Mój dzisiejszy delikatny fioletowy makijaż

>Cześć Kochani:)
Dzisiaj postanowiłam że zrobię sobie lekko fioletowy makijaż. Do wykonania makijażu użyłam tych cieni:


Wibo colors shine shadow (11,99zł)

Najpierw pomalowałam jasnym fioletowym kącik oka w wewnętrznej stronie oraz w zewnętrznej stronie pod łukiem brwiowym. Również jasnym fioletowym pomalowałam pod okiem wzdłuż. Następnie połowę zewnętrznej powieki pomalowałam ciemnym fioletowym cieniem. Zrobiłam czarne kreski pod oczami krędką Astor oraz pociągnęłam tuszem Astor górne i dolne rzęsy. Tak wygląda efekt(przypominam że jest to lekki makijaż bez eye linera na powiece):














P@ulli$t@

5 komentarze:

Małgorzata K. on 21 stycznia 2014 17:32 pisze...

Fiolet to mój ulubiony kolor, nie wiedziałam że wibo ma palety cieni

Milena SeJestem on 21 stycznia 2014 18:23 pisze...

Świetne cienie :)
Obserwuję i liczę na rewanż:
http://milenaabloog.blogspot.com

Paulina Michalska on 21 stycznia 2014 23:39 pisze...

Gosiu, tak są dostępne w Rosmannie :)
Milenko, już obserwuję ;)

Ilona Cygan on 22 stycznia 2014 14:57 pisze...

Uwielbiam te cienie ;)) Genialne są ;)

Paulina Michalska on 22 stycznia 2014 15:54 pisze...

ja też je uwielbiam :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)