środa, 22 stycznia 2014

Mój makijaż glamour

Cześć:)
Dzisiaj zrobiłam sobie makijaż glamour, dobry na wieczorne wyjście;)
Kosmetyki których użyłam:
  • róż w musie firmy Maybelline
  • podkład w kompakcie firmy Nouba
  • czarny tusz do rzęs firmy Astor "Butterfly"(mój ulubiony;))
  • czarny eyeliner firmy Essence
  • srebrną, grubą kredkę do malowania powiek firmy Avon
  • kolczyki z Avonu 
Wykonanie:
  • najpierw nałożyłam za pomocą gąbeczki podkład w kompakcie
  • następnie zaaplikowałam róż w musie 
  • pomalowałam wnętrze oka, pod oczami, na powiece, oraz pod łukiem brwiowym srebrną, grubą kredką
  • później zrobiłam górne kreski na powiece czarnym eyelinerem 
  • potem wytuszowałam górne i dolne rzęsy
  • na końcu założyłam kolczyki ;)
Oto efekt:




P@ulli$t@

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)