piątek, 24 stycznia 2014

Moje 3 stylizacje "Modna Elegantka", "Barbie Girl" i "Żona Hindusa"

Cześć:)
Pogoda na dworze nie skłania do wychodzenia na zewnątrz tak więc dzisiaj cały dzień siedzę w domu bo jestem już po zajęciach. Chciałam zrobić sesję w plenerze ale jest straszny mróz i stwierdziłam że zrobię zdjęcia trzech stylizacji w moim pokoju:)

1. Stylizacja "Modna Elegantka"

2. Stylizacja "Barbie Girl"

3. Stylizacja "Żona Hindusa"

Nazwy stylizacji sama wymyśliłam, nie wiem tak jakoś mi się skojarzyło :P:P ;)
Miłego dnia!
P@ulli$t@

5 komentarze:

taughtmelove on 24 stycznia 2014 17:35 pisze...

pierwsza stylizacja mi się anjbardziej podoba ;)
obserwujemy? :D

Saja Gosia on 24 stycznia 2014 17:36 pisze...

Bardzo ładne stylizacje. To coś dla mnie. Mój styl. Pozdrawiam
http://tanczace-mysli.blogspot.com/

Paulina Michalska on 24 stycznia 2014 18:03 pisze...

taughtmlove ja już obserwujęTwojego bloga, Saja Gosia też :)

Marzena on 24 stycznia 2014 18:28 pisze...

pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej :) różowe ubrania też są ladne, ale nie przepadam za tym kolorem, zwłaszcza, gdybym ubrała się w niego od stóp do głów. Mam tak samo z moją ulubioną pomarańczą. Lubię po prostu mieszać kolory, zamiast stawiać na jeden :) Zachęcam do obserwowania mojego bloga:)

oliwia wójcik on 24 stycznia 2014 19:41 pisze...

Mnie najbardziej podoba się 2 stylizacja. Różowy kolor naprawdę pasuje do twojej karnacji. Pozdrawiam i zapraszam. www.fashion-friends-forever.blogspot.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)