niedziela, 19 stycznia 2014

Moje recenzje moich kosmetyków :)

Cześć! :)
Jako że dawno nie pisałam recenzji kosmetyków, postanowiłam wybrać sześć moich różnego typu kosmetyków i wystawić im opinię na blogu:) Tak więc...
1)Puder w kompakcie rozświetlający firmy Essence

Cena: 9,99 zł
Moja opinia:
Do tego pudru trzeba dokupić pędzelek no bo palcami wiadomo nie da się nałożyć pudru w kompakcie;) Co do efektu rozświetlającego, to rzeczywiście fajnie rozświetla i matuje twarz:) Do tego jest tani:) Polecam!
Moja ocena: 10/10
2)Balsam do ciała Magia Złota na skórze firmy Lirene
Cena: 12,99 zł
Moja opinia:
Balsam świetnie się rozprowadza i ma bardzo przyjemny zapach. W dodatku starcza na dłuuugo:) Jedyną wadą jest to, że słabo na ciele widać te drobinki złota. Są chyba bardziej "widoczne" balsamy z drobinkami, nie wiem ale tak przypuszczam;)
Moja ocena: 8/10
3)Czarny tusz do rzęs Big Butterfly firmy Astor

Cena: 24,99zł
Moja opinia:
Jest rewelacyjny! Szczoteczka jest specjalnie lekko wygięta i wykręcona żeby lepiej podnieść rzęsy. Dodatkowy plus za duże opakowanie. Daje tzw.efekt motyla, czyli rzęsy lekkie i jakby "fruwające" jak motyl:P tak mi się skojarzyło:P Polecam!!
Moja ocena: 10/10
4)Podkład do twarzy So Matte Perfect Stay firmy Miss Sporty
 
Cena: 14,99 zł
Moja opinia:



Podkład w dotyku ma dziwną trochę jak dla mnie konsystencję, ale w sumie dobrze się rozprowadza. Poza tym ładnie pachnie. Plus za duże i wygodne w użyciu opakowanie oraz aplikację produktu:)
Moja ocena: 8/10
5)Masło do ciała czekolada+karmel firmy Bielenda
Cena: 15,99 zł
Moja opinia:
Pudełko niby jest duże i pojemne ale sam produkt szybko się kończy i na krótko starcza. Zapach bardzo ładny i przyjemny, konsystencja dobrze się rozprowadza na ciele i szybko się wchłania. Cena jak dla mnie za wysoka.
Moja ocena: 7/10
6)Cienie do powiek Sun Club firmy Essence

Cena: 10,99 zł
Moja opinia:
Bardzo ładne kolory są tych cieni, plus za dodatkowy aplikator do cieni w zestawie:) Cienie posiadają drobinki złota, przez co na powiekach jest efekt rozświetlający. Zaletą jest niska cena:) Wadą jest niestety zbyt mała ilość produktu, przez co szybko się zużywają.
Moja ocena: 9/10
P@ulli$t@

1 komentarze:

Marzena on 20 stycznia 2014 13:05 pisze...

ja właściwie mam tylko wybrane kosmetyki, których używam, ale fajnie zobaczyć, co polecają inni :)
coraz ciekawiej na Twoim blogu ;] oczywiście dodałam do obserwowanych!:) pozdrawiam!

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)