piątek, 17 stycznia 2014

Moje zakupy przecenowe na wyprzedażach w styczniu:)

Cześć Wam:)
Przepraszam że tak długo nie pisałam na blogu ale nie miałam jakoś czasu bo codziennie zajęcia a poza tym też sporo rzeczy się działo. Muszę Wam powiedzieć że teraz są mega duże przeceny(zależy w których sklepach oczywiście:P) Tak więc w tym i tamtym tygodniu chodziłam po galeriach handlowych szukając czegoś fajnego na wyprzedażach. Oto co i gdzie kupiłam po przecenie w styczniu:

1.Pokrowiec na komórkę- empik 9,90 zł


 2. Naszyjnik z serduszkiem- bijou brigitte 30 zł
 3. Bielizna- new yorker biustonosz 29,90 zł, majtki 9,90 zł
 4. Bluzka- h&m 39,90 zł
 5. Sweter w paski- terranova 19,90 zł
 6. Spodnie- h&m 30 zł
 7. Krótkie dżinsowe spodenki- ciuchbuda 5zł
 8. Kozaki ocieplane- deichmann 99zł
 9. Kozaki- 49 zł
To by było na tyle, ogólnie jestem bardzo zadowolona z zakupów:P
 a Wam co się najbardziej podoba? I jakie sklepy polecacie jeśli chodzi o wyprzedaże?
 

P@ulli$t@

4 komentarze:

NaughtyGirl on 18 stycznia 2014 23:43 pisze...

widzę, że zakupy udane ;)kozaki ocieplane są słodziutkie :)

Paulina Michalska on 19 stycznia 2014 00:14 pisze...

a no :) i dużo wygodniejsze bo te zwykłe kozaki są na wysokim obcasie ;) pozdrawiam :*

Mili on 19 stycznia 2014 01:02 pisze...

sklepy meblowe mają fajne wyprzedaże :D

Paulina Michalska on 19 stycznia 2014 12:03 pisze...

a to nie wiedziałam :P

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)