poniedziałek, 27 stycznia 2014

Pawie Oko

Cześć!
Wróciłam dzisiaj wcześniej z zajęć, ponieważ miałam jeszcze usg u lekarza. U mnie właśnie pada śnieg mocno, jest coraz bielej na dworze(a co za tym idzie zimniej) Lubicie śnieg? Bo ja szczerze mówiąc nie lubię, chociaż na ferie zimowe jak jest to jest fajnie, bo zawsze można pojeździć na nartach lub snowboardzie jak się gdzieś jedzie w góry. Szczerze trochę spóźnił się ten śnieg bo na Boże Narodzenie były dodatnie temperatury i dość ciepło. Ogólnie słyszałam od kogoś że klimat w naszym kraju się ociepla. Pożyjemy zobaczymy jak to będzie za parę lat, może nie będzie trzeba jeździć do ciepłych krajów:P;)

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić makijaż a'la pawie oko, który zrobiłam trochę na szybkiego bo z rana się spieszyłam. No ale mam nadzieję że się Wam spodoba;)









P@ulli$t@

3 komentarze:

Rozalia Szymiczek on 27 stycznia 2014 13:47 pisze...

ślicznie to wygląda:D
http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/winter-winter.html

Anna Bielaszewska on 27 stycznia 2014 14:26 pisze...

ładne oczko

Anonimowy pisze...

Co to jest!? Wyciągaj śpiochy z oka zanim zrobisz zdjęcie i popraw makijaż. Jeśli można to w ogóle nazwać makijażem..

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)