niedziela, 12 stycznia 2014

Podsumowanie Roku 2013:) fotogaleria i krótki opis:)

Hej Kochani:)
Jako że niedawno mieliśmy Sylwestra, postanowiłam że zrobię na blogu małe podsumowanie minionego 2013 roku. Napiszę że 2013 rok był dla mnie dość trudny, dowiedziałam się o paru problemach zdrowotnych a w tym roku na początku lutego czeka mnie zabieg laparoskopia. Szczerze trochę się boję, ale z tego co się dowiedziałam od innych osób po różnych zabiegach to nie ma się czego bać. W dodatku mam kuzynkę która studiuje na PAMie:) Poza tym również odszedł mój kochany piesek Cypisek. Ale były również przyjemne momenty jak np. wycieczka z chłopakiem do Lichenia i Zoo pod Poznaniem, wakacje w Lubniewicach ze znajomymi i chłopakiem oraz fajny sylwester 2012/2013:) Oto fotorelacja...

2013 ROK- PODSUMOWANIE
1. Sylwester 2012/2013 w Świnoujściu w klubie "Neptun" :D





2.Wycieczka do Lichenia i Zoo pod Poznaniem :)


















3.Wakacje w Lubniewicach :)






4.Śmierć ukochanego pieska Cypiska :( :( :(


To by było na tyle jeśli chodzi o najważniejsze wydarzenia 2013 roku. Życzę Wszystkim dobrej i spokojnej nocy:) Dobranoc!:)
 
P@ulli$t@

2 komentarze:

Marzena on 12 stycznia 2014 22:24 pisze...

dużo się działo u Ciebie :)
bardzo ładne fotki.
Zapraszam na swój blog :)

Anonimowy pisze...

Fajne fotki, widać po nich że miałaś udany rok,
Szkoda tylko Cypiska ale był już stary jak na psa.. czeka to każdego

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)