piątek, 10 stycznia 2014

Profesjonalna sesja jako fotomodelka:)

Cześć:)
Dzisiaj miałam tą profesjonalną sesję zdjęciową jako fotomodelka. Fotograf był bardzo miły, kulturalny i zabawny- ciągle mnie rozśmieszał bo mówił że mam piękny uśmiech, tylko musze się częściej na zdjęciach uśmiechać:) ciągle w sumie prawił komplementy że mam śliczne oczy, usta i twarz. Miłe to było szczerze, nie zaprzeczę;) Powiedział tylko że mogłabym parę kilo zrzucić z czym się z nim absolutnie zgadzam. Sesja trwała godzinę, nie dwie, bo wzięłam niedużo ubrań, ponieważ myślałam że na miejscu też będą ciuchy które będę mogła poprzymierzać. Fotograf śmiał się że niektóre dziewczyny to nawet walizkę z ciuchami biorą na sesję:) Chyba też tak zrobię  następnym razem:P Co tu dużo mówić, oto efekty sesji...


 
 
P@ulli$t@



5 komentarze:

Mariusz K. on 10 stycznia 2014 22:53 pisze...

Wspaniale zdjęcia ;)
Oj Paulina chyba twoje jedno postanowienie noworoczne o częstym uśmiechaniu się hoc na chwile czyli na czas tej sesji się spełniły i oby tak było dalej w codziennym życiu z czego ci z całego serca życzę ;))
Pozdrawiam. Mariusz.
mariusz1986r@blogspot.com

Paulina Michalska on 10 stycznia 2014 23:13 pisze...

dzięki :) no iejmy nadzieje:) Tobie też życzę jak najwięcej powodów do prawdziwego, dużego uśmiechu :)
Pozdrawiam

Marzena on 10 stycznia 2014 23:30 pisze...

jesteś bardzo ładną dziewczyna :) więcej fotek na blogu poproszę :)

Mariusz K. on 10 stycznia 2014 23:52 pisze...

Paulina hi hi, pewnie o tym nie wiesz ale ja w duszy się uśmiecham cały czas ;)) :D
A co do na zewnątrz uśmiechu jestem skromny wiec skromny uśmiech :P hihi jest :D. POzdrawiam.

Anonimowy pisze...

fajne fotki szczególnie te w kapeluszu

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)