poniedziałek, 20 stycznia 2014

Sesja w (zimnym) plenerze ;) + Gierkowy weekend :D

Cześć Kochani:)
W piątek przyjechał do mnie chłopak. Graliśmy w sumie do 2 w nocy w różne gierki na konsoli play station1. Konsola może i jest stara ale jara:) Jako że raczej już nigdzie nie można dostać gier na ps1, to ściągnęłam gry z internetu i zgrałam na płytkę. Graliśmy m.in w Need for Speed 5, Herculesa, Tennis Arena, Lemmings i wiele innych;)
W sobotę Remek wyjątkowo jechał do pracy. Jak się po godzinie okazało, zapomniał ode mnie zabrać telefonu. Tak więc ogarnęłam się i pojechałam do Polic zawieźć mu komórkę. W sumie zostałam już z nim w firmie do godziny 18. W międzyczasie o 15 poszłam do chińczyka i wzięłam nam dwa dania na wynos żeby zjeść jakiś obiad. Potem przyjechaliśmy do mnie i znowu do późna graliśmy;)
Wczoraj Remek znowu pojechał do pracy a my z mamą postanowiłyśmy przejechać się na chwilkę na mały spacerek na Głębokie. Spacer miał trwać co najmniej godzinę, ale ponieważ było okropnie zimno, chodziłyśmy tylko 20 minut. Przy okazji poszłyśmy zobaczyć nowy pomost na kąpielisko(na zdjęciach). Morsów niestety nie było a szkoda bo bym chętnie popatrzyła jak się kąpią w lodowatej wodzie;) Po powrocie posiedziałam na laptopie, pograłam, pooglądałam tv a o 19 znowu przyjechał do mnie chłopak i znowu do późna graliśmy. Dziś ledwo co wstałam o godzinie 6 rano bo musiałam:(
Także w sumie był gierkowy weekend :D


Ja w firmie w sobotę;)
  Niedzielny spacerek na Głębokie:)



P@ulli$t@

6 komentarze:

Marzena on 20 stycznia 2014 13:09 pisze...

Wyglądasz świetnie :)
pozdrawiam!:)

Paulina Michalska on 20 stycznia 2014 13:28 pisze...

dzięki , Ty też :)
pozdrawiam:)

Karolina G. on 20 stycznia 2014 14:15 pisze...

Dziewczyno, błagam... nie maluj tak oczu. Jesteś młoda, powinnaś je rozświetlać, optycznie otwierać, a nie zamykać czarnymi krechami. Taki makijaż pasuje naprawdę niewielu osobom.

Paulina Michalska on 20 stycznia 2014 19:39 pisze...

Dzięki za radę:) Konstruktywna i szczera opinia nie jest zła :) ale co ja na to poradzę że lubię kreski?? ....nie wiem....

Karolina G. on 21 stycznia 2014 10:01 pisze...

Żeby tej konstruktywności stało się zadość, polecam kanał Katosu na Youtubie. Bardzo sympatyczna wizażystka z ogromnym doświadczeniem i umiejętnością dzielenia się nim. W jednym z ostatnich filmików o najczęstszych błędach makijażowych mówi właśnie o tych kreskach, które tak bardzo lubisz. Bez nich Twoja twarz naprawdę wyglądałaby jaśniej, bardziej uroczo i kobieco. Pozdrawiam ciepło.

Paulina Michalska on 21 stycznia 2014 10:23 pisze...

ok napewno obejrzę :) Pozdrawiam :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)