czwartek, 23 stycznia 2014

Śnieg i spotkania ze znajomymi:)

Witajcie Moi Drodzy:)
Na początku chciałam napisać że wstawiłam różne znane piosenki na bloga, która lecą odtwarzane losowo. Także uważajcie żeby nie mieć głośników na full jak będziecie wchodzić na moją stronkę;)
We wtorek byłam na angielskim na godzinę. Bardzo lubię tą naszą nauczycielkę angielskiego bo bardzo ciekawie prowadzi i jest bardzo sympatyczna:) W sumie mamy dwie, które zmieniają się co tydzień. Obie są tak samo fajne i dobre z angielskiego;) Po zajęciach byłam na godzinkę  u chłopaka bo zaraz musiałam pędzić na następne zajęcia;) Na kolejnych zajęciach mieliśmy różne zabawy i gry grupowe także było okej;) Po wyjściu z zajęć podjechałam z kolegą z grupy do Pizza King ponieważ tego dnia była promocja -50% na dania z grilla. Oboje wzięliśmy chicken wings które były przepyszne i mega porcje nam podali;)
W środę natomiast nasza grupa robiła kolaż na temat pracy. Wycinaliśmy różne obrazki z gazet, pisaliśmy wiersze o pracy i pieniądzach, także kreatywnie;)
Dzisiaj natomiast spotkałam się ze znajomymi na wykładzie o projekcie z Unii Europejskiej na temat pracy. Następnie pojechałam do babci nadrobić zaległy dzień babci. Kupiłam babci bombonierkę. Potem jeszcze z mamą podjechalyśmy do stera po zakupy a ja sobie kupiłam prześliczne kolczyki-piórka w Orsayu za jedyne 5złotych! Teraz właśnie siedzę na laptopie i chyba długo jeszcze na nim posiedzę;) Zapomniałabym napisać że dwa dni temu spadło u nas w Szczecinie sporo śniegu. A u Was jest już śnieg? Jak spędzacie lub będziecie spędzać ferie? Jakieś plany?

Szczecin w śniegu

 Ja po wykładzie


 Kolega po wykładzie (http://mariusz1986r.blogspot.com)
 Moja sesja w aucie:P



 Nowe kolczyki <3 !!
z Mariuszem (http://mariusz1986r.blogspot.com) w Pizza King:)
 Mariusz (http://mariusz1986r.blogspot.com) w Pizza King:)
 Ja w Pizza King:)
Miłego popołudnia! :)
P@ulli$t@

2 komentarze:

Mariusz K. on 23 stycznia 2014 19:12 pisze...

A ile tych piosenek wstawiłaś? :P Bo nie wiem ile przed kompem mam siedzieć :D :P

Paulina Michalska on 23 stycznia 2014 19:26 pisze...

chyba z dziesięć około ;)można nawet i sto :P

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)