poniedziałek, 6 stycznia 2014

Świnoujście 2014 ciąg dalszy :)

Witam ponownie:)
Dzisiaj niestety już wyjeżdżamy znad morza ale napiszę Wam po krótce, co robiłyśmy wczoraj:) Wczoraj byłyśmy na pysznym obiedzie w "Magicznej Spiżarni" następnie przespacerowałyśmy się po promenadzie a następnie kupiłyśmy popcorn, chipsy i zrobiłyśmy sobie maraton filmowy z z filmami z Nicolasem Cagem- naszym ulubionym aktorem:) Około północy poszłyśmy spać. Dzisiaj miałyśmy iść na basen ale jednak zrezygnowałyśmy bo 15zł/h kosztuje basen a nam już niestety niedużo pieniędzy zostało...Za to poszłyśmy na promenadę coś zjeść na obiad:) Kiedy wróciłyśmy posprzątałyśmy i spakowałyśmy się. Teraz siedzimy i się lenimy bo deszcz niestety zaczął padać i wieje:( Ja mam pociąg dopiero po 17 a po Alę tata za pół godziny przyjeżdża.

Podsumowując, było świetnie, szkoda że już wyjeżdżamy ale może niedługo to powtórzymy:)







P@ulli$t@

6 komentarze:

Monika Nagły on 6 stycznia 2014 23:45 pisze...

Super, że spędziłaś fajnie czas :)

Anonimowy pisze...

Na basen szkoda było wydać 15złotych, ale na żarcie juz nie? :p

Paulina Michalska on 7 stycznia 2014 11:49 pisze...

no pewnie :) jedzenie to podstawa :D

NaughtyGirl on 7 stycznia 2014 17:06 pisze...

fajnie musi być nad morzem w zimie :)

Bebe on 10 stycznia 2014 14:52 pisze...

Świnoujście to dla mnie czasy liceum, bo ja z Międzyzdrojów pochodzę ;) Pozdrawiam ze Szczecina :)

Paulina Michalska on 12 stycznia 2014 23:17 pisze...

ja <3 Świnoujście :)
Pozdrawiam

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)