środa, 1 stycznia 2014

Sylwester 2013/2014 :D

Cześć:)
Wczoraj byłam na Sylwestrze z chłopakiem u mojej kuzynki. Było naprawdę świetnie. Najpierw graliśmy w grę planszową "Activity" a później śpiewaliśmy w tzw. bitwie na głos do konsoli playstation 3- gra nazywała się Singstar. Polegała na tym  ze było dużo różnych utworów do wybrania i pomiędzy dwoma osobami które miały mikrofony rozpoczynała się tzw. "bitwa". Musieli oni jak najlepiej zaśpiewać daną piosenkę i trafić w dźwięki. Kto miał więcej punktów, ten wygrywał :) Było przy tym dużo zabawy i śmiechu. O północy wszyscy wyszli na fajerwerki. Cudowny widok był sprzed domu mojej kuzynki. Niestety nie udało mi się uchwycić fajerwerek na zdjęciach ponieważ za szybko je wystrzeliwano i krótko trwały:/ Później zaczęła się zabawa, dużo osób zaczęło tańczyć. Poza tym było mnóstwo pysznego jedzenie- pizza, koreczki, kanapki, sałatki, ciasta, kurczak, pieczone ziemniak i oczywiście picie % ;) Ja wypiłam tylko 3 piwa ale i tak mnie lekko ścięło, bo mam słabą głowę:P Po 3 w nocy wyszliśmy z Remkiem z imprezy i przyjechaliśmy do mnie.

Dzisiaj wstaliśmy o 13. Szczerze to troszkę mnie suszyło i głowa bolała ale już jest ok:) Później po śniadaniu poszliśmy z moją mamą na długi, ponad dwugodzinny spacer po okolicach. Dobrze mi zrobiło świeże, rześkie powietrze;)






SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2014 WSZYSTKIM ŻYCZĘ !! :* :* :*
P@Ulli$t@

8 komentarze:

Marzena on 1 stycznia 2014 19:43 pisze...

również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:)

Michał on 2 stycznia 2014 22:47 pisze...

Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

Milena Mila on 3 stycznia 2014 10:53 pisze...

bardzo ciekawy post ;) piękny design bloga ;) ogólnie blog świetny ;) szczęśliwego nowego roku ;)
zaobserwujesz? ;) byłoby mi bardzo miło ;)
milenaa-milaa.blogspot.com

Paulina Michalska on 3 stycznia 2014 15:55 pisze...

dzięki i wzajemnie wszystkim :) pewnie że zaobserwuję, już to robię... :)
Pozdrawiam

Łucja Pytel on 3 stycznia 2014 16:02 pisze...

Fajny blog :)
obserwuję i zapraszam do mnie !
ilovemystyle13.blogspot.com

Martyna Klonder on 3 stycznia 2014 17:17 pisze...

nie słyszałam ani o tej planszówce ani o tej grze na PS 3
musi być naprawdę fajna :)
Nowy post :) (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

pozostacsoba.blogspot.com

Paulina Michalska on 3 stycznia 2014 17:48 pisze...

Łucja Pytel i Martyna Klonder - obserwuję !! :)

Vogue Swing on 5 stycznia 2014 04:21 pisze...

Ja swojego Sylwestra spędziłam na spokojnie z chłopakiem i z psem :)
http://vogueswing.blogspot.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)