środa, 8 stycznia 2014

Urodziny Mariusza i fotomodeling :)

Cześć:)
Wczoraj byłam na zajęciach z angielskiego od 14 do 16 a potem przez półtorej godziny obchodziliśmy w grupie 28 urodziny kumpla Mariusza K. Było bardzo fajnie, pyszne słodkości, muzyka z youtube, tańce hulanki i swawola która skończyła się o 17.30 kiedy zaczęły się następne zajęcia;)

Dzisiaj około 19.00 zadzwonił do mnie jakiś nieznany numer. Okazało się że to dzwonią w sprawie sesji jako fotomodelka ponieważ parę dni temu wysłałam swoje zdjęcia do pewnej firmy modelingu i fotomodelingu. Ku mojemu zdziwieniu odezwali się dziś do mnie, co mnie troszkę zdziwiło ale też ucieszyło bo przynajmniej dorobię sobie troszkę. Już jestem w piątek na 16.00 umówiona na pierwszą sesję. Wygląda to tak że za pierwszą sesję która trwa 4 godziny płacę im 50złotych. Następnie z wszystkich zdjęć wybieram dwa, według mnie, najlepsze. Oni te dwa zdjęcia wstawiają na swoją stronę internetową i jeśli zgłosi się ktoś z reklamy, gazety itp. który będzie chciał ze mną jakieś zdjęcia to umawiam się na kolejną sesję która trwa 2 godziny i tym razem oni mi za każdą 2godzinną sesję płacą 100złotych. W sumie będę sobie mogła trochę dorobić, może uzbieram na jakąś wycieczkę? W piątek zdam Wam relacje z sesji i wstawię kilka zdjęć.
Miłego wieczoru:)
P@ulli$t@

3 komentarze:

Izis She on 9 stycznia 2014 11:30 pisze...

Gratuluję sesji! czekam na relacje ;)

Mariusz K. on 9 stycznia 2014 14:36 pisze...

Dziękuje za wspomnienie o moich 28 urodzinach kumpelo Paulino ! ;)
Pozdrawiam. :)

Paulina Michalska on 9 stycznia 2014 17:17 pisze...

hehe ;) nie ma za co ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)