poniedziałek, 27 stycznia 2014

Życie bez wstydu

Hej:*
Mam do Was jeszcze pytanie- ogląda ktoś z Was na TVNie "Życie bez wstydu"? Ja przyznam oglądałam jeden odcinek i mało co nie zemdlałam. Mi po prostu słabo na sam widok krwi a co dopiero na widok jakiejś poważnej operacji- jak rozcinają, potem zszywają...brrr...nawet myśleć o tym nie chce... Ale dla tych co mają "stalowe nerwy" polecam bo w sumie gdyby nie teczasami, dla niektórych, drastyczne sceny to jest według mnie ciekawy program. Dzięki temu doktorowi ludzie po prostu mogą lepiej się poczuć we własnej skórze, jak np. mają blizny, które ich szpecą i się ich wstydzą. Przedstawię Wam krótki opis programu z internetu:
Bohaterami programu są ludzie, którzy przez defekty fizyczne mają problemy z ułożeniem sobie życia prywatnego i zawodowego. Ich ciała zostały okaleczone lub zmieniły się przez chorobę. Ludzi ci cierpią i czują się gorsi. Boją się wyjść z domu, czasem pragną po prostu wtopić się w tłum. Niektórzy zdecydowali się opowiedzieć osobiste historie. W walce o zdrowie pomogą im doświadczeni lekarze z kliniki medycyny estetycznej dr. Marcina Ambroziaka. Dla wielu bohaterów programu to jedyna szansa na powrót do normalnego życia.

Także kto ma chęć obejrzeć, niech włączy dziś o godz.21:35 na TVN. Ja napewno obejrzę, choć pewnie niektóre sceny z zamkniętymi oczami;)
P@ulli$t@

6 komentarze:

Mariusz K. on 27 stycznia 2014 19:56 pisze...

Hej Paulina, Miałem rewelacyjny dzień, ale to nie tutaj może na fejsie pogadamy co ? ;) :P

Mariusz K. on 27 stycznia 2014 19:58 pisze...

A tak a propo zapraszam na swojego nowego i drugiego juz bloga www.mariusz86r.bloog.pl i pierwszego http://mariusz1986r.blogspot.com

Karolina Tak on 27 stycznia 2014 19:59 pisze...

Ja czasami oglądam to jak nic ciekawszego w tv nie leci . Fajne są niektóre oddcinki .:)
Obserwujemy?
http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com <-------------------- Zapraszam

Paulina Michalska on 27 stycznia 2014 20:19 pisze...

jasne, już obserwuję :)

Paulina Michalska on 27 stycznia 2014 20:22 pisze...

ok juz wchodzę na Twoje blogi:)

Antoniana on 27 stycznia 2014 23:45 pisze...

meega głupi program.

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)