środa, 5 lutego 2014

3dniowy wyjazd nad morze:D

Cześć:)
Ja tak tylko na chwilkę, ponieważ za pół godziny jadę na turniej piłki halowej, w którym grają moi koledzy z grupy i jadę im pokibicować. Będę robić za cheeleaderkę;):P Po turnieju mama mnie odbiera i jadę z nią na 3 dni do Świnoujścia <3 !! Uwielbiam tam jeździć, tam jest zupełnie inne powietrze, fajny klimat i atmosfera oraz mamy tamy basen pod nosem. Napewno dziś lub jutro będę wstawiać zdjęcia na bloga z tego wypadu, ponieważ tam też na szczęście mam internet;)



Buźki:*
P@ulli$t@

6 komentarze:

Klaudia W on 5 lutego 2014 11:39 pisze...

świetne zdjęcia. sama bym się wybrała nad morze. :)
http://claud-cloud.blogspot.com/2014/02/365-celow-staying-strong.html ♥

Mariusz K. on 5 lutego 2014 11:56 pisze...

ja już nad morzem bylem tyle razy ze m i zbrzydło, wole góry na których bylem 9 razy - polecam Tatry ale latem ;)) - jest tam super - daleko od nas ale warto tam pojechać i cieszyć oczy tym krajobrazem :)

Paulina Michalska on 5 lutego 2014 16:39 pisze...

ja lubię i to i to ;)

Alicja on 5 lutego 2014 17:09 pisze...

piękna zdjęcie latarni ;)

Anonimowy pisze...

Dobrze masz - ani pracy, ani szkoły, to można jeździć ;)

Paulina Michalska on 6 lutego 2014 10:49 pisze...

póki co mogę, od marca dopiero szkoła to już nie będę mieć tak dobrze ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)