środa, 19 lutego 2014

Moje sposoby na umilenie sobie czasu:)

Cześć:)
Dzisiaj jest taka beznadziejna pogoda i ciśnienie że praktycznie nigdzie dziś nie wychodziłam(a miałam zajęcia) bo mi się nie chciało:P Poza tym od 2 dni mam lekką chrypkę i boli mnie gardło...oby to nie był początek jakiejś grypy czy coś bo za dwa tygodnie mam zabieg i muszę być zdrowa:( Ale na szczęście mam sposoby na umilenie sobie czasu jak siedzę w domu i nigdzie mi się nie chce wychodzić bo za oknem leje.
Oto sposoby:

  • dłuuuga kąpiel w wannie z pianą:)
  • pisanie mojej książki;)
  • przeglądanie blogów:)
  • rozmowa na facebooku lyb skypie ze znajomymi:)
  • czytanie gazet:)
  • zabiegi kosmetyczne różnego rodzaju:)
Wczoraj w Inter Marche kupiłam w końcu to co chciałam czyli cukrowy peeling do ciała i balsam do ciała o zapachu korzennych pierniczków z lukrem firmy Farmona <3 szczerze polecam ten zestaw, mój number one od wczoraj :D


Około 20stej przychodzi do mnie sąsiadka i robię jej masaż twarzy, bo kiedyś miałam to w zaocznej szkole kosmetycznej:)
A Wy co porabiacie jak jest brzydka pogoda?
Miłego wieczorku:*
P@ulli$t@

5 komentarze:

Little Glam Dress on 19 lutego 2014 19:49 pisze...

ja mam podobne umilacze czasu, a o czym będzie książka?

Dus ieg on 19 lutego 2014 20:41 pisze...

Ciekawe pomysły :)

pijanazyciem on 20 lutego 2014 11:26 pisze...

Ja gdy nie biegam, albo nie mam treningu to lubię wyjść na basen, jak już mam spędzić trochę czasu w domu to zazwyczaj albo piszę listy i pocztówki, albo czytam popijając aromatyczną herbatkę, albo pichcę coś w kuchni... zależy od dnia :-)

kobietka on 20 lutego 2014 18:13 pisze...

najczęściej wtedy muszę zorganizować najpierw czas dla moich dzieciaczków a wieczorem gdy mam w końcu czas dla siebie przygotowuję sobie kąpiel i robię domowe spa:-)
wówczas czuję się jak nowo narodzona:-)

Paulina Michalska on 21 lutego 2014 09:45 pisze...

narazie to tajemnica ;) później jak napiszę całą książkę, napewno się dowiecie:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)