środa, 26 lutego 2014

Ciepełko i słoneczko oraz wiosenne plany

Cześć Kochani:*
Dzisiaj jest u mnie cudowna pogoda, nie wiem jak u Was. Jest powyżej +10 stopni napewno, bezchmurne niebo i ciepły wiatr. Po prostu piękną wiosnę mamy tej zimy;) A około 13stej przyjeżdża chyba do mnie dwójka bliskich znajomych z grupy a potem na 16stą jedziemy razem na zajęcia. Jutro natomiast mam spotkanie z doradcą zawodowym w sprawie udziału w projekcie unijnym. Jest 30 chętnych na 15 miejsc także połowa osób nie przejdzie...:( Mam nadzieję że się dostanę, bardzo bym chciała. Ten projekt będzie wyglądał następująco:

  • 3 miesiące warsztatów po 3 godziny codziennie (oprócz weekendów)
  • po warsztatach 3 miesięczny staż i każdemu z osobna za każdy miesiąc stażu płacą 800 złotych! :)
Godziny warsztatów można wybrać albo popołudniowe albo poranne. Także jak dostanę plan z mojej szkoły (bo od marca również zaczynam szkołę policealną), to dopasuję sobie jakoś godziny i mam nadzieję że pogodzę szkołę z tym projektem (jeśli się dostanę do projektu:P) Także tak czy siak od marca będę aktywnie działać;)
Poza tym po moim zabiegu, który będzie na początku marca, planuję więcej sportu uprawiać tzn. jeździć na rowerze i chodzić na basen. Zobaczymy czy na to wszystko razem znajdę czas;)
A jakie Wy macie plany na wiosnę?:)
Miłego i wiosennego dnia Wam życzę:*

P@ulli$t@

7 komentarze:

pijanazyciem on 26 lutego 2014 10:57 pisze...

U mnie póki co pochmurno, ale już słońce powoli się przebija więc mam nadzieję na ciepły, przyjemny dzień:) Trzymam kciuki aby udało Ci się dostać do tej piętnastki - taki program to super sprawa, jeszcze jak gwarantują płatny staż to super szansa! Powodzenia Kochana :*

Paulina Michalska on 26 lutego 2014 11:21 pisze...

Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć ;)
Pozdrawiam :*

Agata Bielecka on 26 lutego 2014 16:03 pisze...

Też ci życzę aby wszystko dobrze ułożyło się, tak jak sobie planujesz.

Małgorzata K. on 26 lutego 2014 20:43 pisze...

U mnie było dziś ładne słoneczko wiec pewnie będę częściej wychodzić na spacerki :)

Kat von Rose on 26 lutego 2014 22:06 pisze...

Powodzenia :)

Dodałam Twojego bloga do obserwowanych:)
http://kat-von-rose.blogspot.com/

Paulina Gandzel on 27 lutego 2014 17:46 pisze...

ciekawe plany:) trzymam kciuki, żebyś się dostała! :)
obserwujemy?
http://everythingandnothinng.blogspot.com/

Izis She on 2 marca 2014 16:12 pisze...

3mam kciuki za spełnienie się Twoich planów :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)