piątek, 7 lutego 2014

Coś o serialach;)

Cześć Wam:)
Dzisiaj chciałabym poruszyć temat seriali. Szczerze nie oglądam żadnych, ale 2 lata temu oglądałam czasami "Barwy Szczęścia";) Teraz muszę się Wam przyznać ze wciągnęłam się w "Wawa Non Stop" który leci od poniedziałku do piątku o 17.00 na TVN. Są tam w nim głównie życiowe problemy nastolatków i starszej młodzieży, jak mogę to tak nazwać, którzy mieszkają w stolicy. Opis serialu z internetu:

Maciej (Maciej Tylenda) - bloger, pasjonat motocykli i muzyki rockowej prowadzi komis z rowerami. Pewnego dnia nieoczekiwanie dziedziczy duży, stary dom w centrum Warszawy. Pieniądze, które zostawiła mu w spadku babcia oraz kredyt wystarczają na remont domu, jednak już nie na opłaty. Maciek dochodzi do wniosku, że sam nie da rady utrzymać mieszkania. Wpada na pomysł, by wynająć osiem wyremontowanych pokoi. Część swoich lokatorów znajduje w internecie, gdzie umieścił ogłoszenie. Część trafi do domu przez dziwne zbiegi okoliczności. Najpierw z Maćkiem zamieszkają Dobrusia (Dobrosława Stoma) i Janek (Jacek Mędrala). Z upływem tygodni dołączą do nich kolejni domownicy tworząc różnokolorową grupę osób z całej Polski. Dla większości z nich będzie to pierwsze spotkanie ze stolicą.
W tym domu kamera towarzyszy jego mieszkańcom NON STOP - całą dobę, 7 dni w tygodniu. Pokazując każdy aspekt życia domowników, zarówno prywatnego jak i zawodowego. Dziewięcioro nieznanych sobie wcześniej ludzi z różnych stron Polski zamieszkało pod jednym dachem. Zmierzą się z własnymi słabościami, pragnieniami, marzeniami oraz charakterami... Bo scenariusz do tego formatu pisze życie jego bohaterów. To od nich zależy jak potoczą się ich losy w kolejnych odcinkach serialu. 

Serial według mnie jest czasami zabawny, niekiedy trochę głupkowaty. Na początku według mnie ci wszyscy aktorzy strasznie sztucznie grali, ale już się wyrabiają:) Kto chętny, polecam- można się pośmiać:D




A Wy oglądacie "Wawa non stop"? A jak nie, to jakie seriale lubicie/polecacie?
P@ulli$t@


3 komentarze:

pijanazyciem on 7 lutego 2014 14:58 pisze...

Ja nie lubię tego serialu, w ogóle w sumie seriali nie oglądam...czasami CSI Miami jak leci przed snem to rzucę okiem, ale zdecydowanie wolę poczytać książkę lub jeśli już mam coś oglądać to wybieram jakiś film. A, zapomniałabym - kiedyś oglądałam nałogowo "13 posterunek" i gdyby nadal był emitowany pewnie dalej byłabym zaciętym widzem :-)

Kamila Tofil on 7 lutego 2014 15:55 pisze...

Lubie oglądać ten serial :) Czasem można się pośmiać :) Lubię oglądać seriale :) Ciekawy twój blog zaobserwuję :) Jak ci sie mój blog spodoba to też zaobserwuj :)
http://kamcziks.blogspot.com/

Paulina Michalska on 7 lutego 2014 16:40 pisze...

już zaobserwowałam gotowe :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)