środa, 5 lutego 2014

Dojechałyśmy do Świnoujścia:)

Cześć:)
Właśnie z Mamą niedawno weszłyśmy do mieszkania w Świnoujściu:) Pociągiem jechało się bardzo przyjemnie, jechałyśmy jakimś nowoczesnym pociągiem bo nawet było gniazdko na prąd i ekskluzywna toaleta:P Korzystając z prądu przez całą drogę oglądałam na laptopie film "Uprowadzona"(kto nie widział, gorąco polecam!) a Mama czytała jakieś czasopisma;) Teraz będziemy się ogarniać i iść na miasto po jakieś zakupy spożywcze bo lodówka świeci pustkami:O Publikuję narazie dwa zdjęcia znad morza. Z pewnością wkrótce będzie ich więcej;)



Buźka:*
P@ulli$t@

9 komentarze:

Alicja on 5 lutego 2014 17:00 pisze...

ale bym sobie gdzieś z chęcią wyjechała!

Lena Mi on 5 lutego 2014 18:14 pisze...

Fajnie, że podróż się udała:)


Bardzo podoba mi się Twój blog. Masz ochotę na wspólną obserwacje?

beyoursele on 5 lutego 2014 18:34 pisze...

super,że podróż się udała;)

Paulina Michalska on 5 lutego 2014 19:03 pisze...

Lena Mi, ja już dawno obserwuję Twojego bloga ;)
pozdrawiam:)

Aleksandra Czarnawska on 5 lutego 2014 19:37 pisze...

Fajny blog, zapraszam do siebie ;)

http://patrz-w-gore.blogspot.com/

Linde Lou on 5 lutego 2014 21:28 pisze...

Ale masz cudownie :D

http://linde-lo.blogspot.com/

Rozalia Szymiczek on 5 lutego 2014 21:46 pisze...

ostatnie zdjecie super:D
http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/black-look.html

Neelisaa on 5 lutego 2014 22:05 pisze...

a ja jeszcze nigdy nie jechałam pociągiem ;)

SONYEO on 6 lutego 2014 09:10 pisze...

Też bym chciała nad morze :D
Fajne zdjęcia :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)