poniedziałek, 3 lutego 2014

Kawowy nałóg

Witajcie Kochani:)
Odrazu gdy wstaję rano muszę napić się kawy- jednej albo dwóch, potem w ciągu dnia jeszcze dodatkowe dwie;) Inaczej, gdy nie wypiję jestem po prostu nieprzytomna, nie do życia- zależy jeszcze od ciśnienia, ale jak jest niskie to tymbardziej muszę mieć kawę! Moja ulubiona kawa to kawa Milicano rozpuszczalna z mlekiem i syropem kokosowym. Takie syropy można dostać w niektórych sklepach, są również smaki czekoladowe, toffi, waniliowe, malinowe i inne. Średnio wypijam 3-4 kawy dziennie, także podejrzewam że to w moim przypadku już jest kawocholizm;)

Wy też jesteście już uzależnieni od kawy? Ile dziennie kubków kawy pijecie?
Buźka:*
P@ulli$t@

8 komentarze:

GumiJagoda on 3 lutego 2014 17:54 pisze...

ja tylko raz dziennie ;p

Amelia Wrońska on 3 lutego 2014 20:12 pisze...

ja nie piję ..

http://Fidanzataa.blogspot.com

soluble e on 3 lutego 2014 21:18 pisze...

nie lubię kawy, wolę herbatkę:)

obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

Paulina Michalska on 3 lutego 2014 21:56 pisze...

gotowe :) teraz czekam na rewanż ;)

Chin Ka on 3 lutego 2014 22:10 pisze...

Też uwielbiam kawę, ale piję maksymalnie 1-2 dziennie, w dodatku i tak niezbyt często xD

Kladusiasusia on 4 lutego 2014 15:39 pisze...

Też lubię kawę
http://mix-ers.blogspot.com/

Paula on 4 lutego 2014 17:17 pisze...

ja mam uczulenie na kawę, dlatego stawiam na herbatę. w wyjątkowych sytuacjach tylko pozwalam sobie na kawkę:3

Matekmateo on 4 lutego 2014 17:23 pisze...

lubie kawe :>

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)