poniedziałek, 24 lutego 2014

KONKURS NUMER 3 !!

Witam:*
Ogłaszam na moim blogu rozpoczęcie konkursu numer 3:)
Do wygrania są takie oto kosmetyki i przybory kosmetyczne:

(zdjęcie bez flesza):

(zdjęcie z fleszem): 
Do wygrania jest zestaw w którym znajduje się:

  • błyszczyk Apocalips firmy Rimmel beżowy
  • masełko do ust o smaku malinowym firmy Nivea
  • cienie do powiek ciemnoniebieskie firmy Miss Sporty
  • 5 cieni z brokatem oraz aplikatorem ze sklepu Claires
  • mała szczotka do włosów z lusterkiem
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy dokończyć po swojemu, jak najciekawiej następujące zdanie:
Gdy świeci słońce to...
Może być to jedno lub kilka słów albo nawet kilka zdań.
ZASADY KONKURSU:
1. KONKURS TRWA OD 24 LUTEGO 2014 DO 20 MARCA 2014. WYNIKI OGŁOSZĘ NA TYM BLOGU 21 MARCA 2014 (1szy Dzień Wiosny:D)
2.ZWYCIĘZCA JEST TYLKO JEDEN!
3. W KOMENTARZU POD TĄ NOTKĄ NALEŻY NAPISAĆ DOKOŃCZENIE ZDANIA ORAZ SWOJEGO E-MAILA!
4.ZE ZWYCIĘZCĄ SKONTAKTUJE SIĘ DROGĄ E-MAILOWĄ (dlatego ważne jest napisanie swojego e-maila!)
5.WYSYŁKA NAGRODY JEST POPRZEZ POCZTĘ. JA PŁACĘ ZA WYSYŁKĘ ORAZ ODBIÓR.
6.ABY BRAĆ UDZIAŁ W KONKURSIE NIE TRZEBA MIEĆ SWOJEGO BLOGA, NATOMIAST TRZEBA POSIADAĆ E-MAILA.
7.KONKURS NIE MA OGRANICZEŃ WIEKOWYCH!

POWODZENIA:)
P@ulli$t@

7 komentarze:

Sara Dunaj on 24 lutego 2014 16:13 pisze...

Zgłaszam się, świetne cienie ;****
Gdy świeci słońce to na mojej twarzy od razu maluje się uśmiech. Mam ochotę tańczyć i szaleć! I tak też się dzieje :D
dunaj.sara@gmail.com

Oktawia on 24 lutego 2014 16:35 pisze...

Gdy świeci słońce... świat staje się piękniejszy ! :)


P.S. oktawucha@o2.pl

Małgorzata K. on 24 lutego 2014 18:17 pisze...

Gdy świeci słońce to skocze z radości :)

MałaMi on 24 lutego 2014 20:58 pisze...

Gdy świeci słońce to uśmiech na twarzy się maluje. I wtedy dzień mam udany, nie dość że w tym czasie wytwarza się witamina D to i hormon szczęścia daje znać u mnie :)

poszukiwaczkaokazji@wp.pl

Izis She on 25 lutego 2014 10:06 pisze...

Gdy świeci słońce to... dostaję kopa do działania, chce mi się więcej i mogę więcej. jestem tak naładowana tą energią, że nie wiem co mam ze sobą zrobić, a najchętniej zrobiłabym wszystko, a co robię? Biorę smyka i wybywam na spacer by złapać promienie słoneczne ;)

izisshe@gmail.com

Małgorzata K. on 26 lutego 2014 20:45 pisze...

Zapomniałam dodać adres gkuca@poczta.onet.pl

Anonimowy pisze...

Gdy świeci słońce to... świat migocze tysiącem barw, rozpromienia twarze smutnych dam, daje energii więcej nam i juz nie czuje ze zyje zupełnie sam :)

babsztyl@o2.pl

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)