piątek, 7 lutego 2014

Konturówka do ust firmy Claudia

Cześć Kochani:*
Dzisiaj postanowiłam wrzucić krótkiego posta na temat konturówki do ust, którą wczoraj zakupiłam na statku za jedyne 4,50 zł. Ceny mają tam naprawdę dobre!;)
A więc konturówka jest miękka, fajnie się nią maluje usta i jest łatwa w aplikacji(dla tych co już używali konturówek:P) Ja szczerze mówiąc pierwszy raz użyłam konturówki do ust, więc może nie za bardzo mi to wyszło:P ale muszę przyznać że efekt po niej jest super- usta wydają się większe i pełniejsze, jak bym wstrzyknęła sobie botoks w usta;):P Wadą jest to że przy jedzeniu trzeba uważać, bo może się troszkę rozmyć. Oto efekt jaki uzyskałam po zastosowaniu tej konturówki:


A Wy używałyście kiedyś lub używacie konturówki? Jakiej firmy polecacie?
P@ulli$t@


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)