niedziela, 9 lutego 2014

Lepiej szukaj pracy

Chcesz 
Chcesz gorące ciało 
Chcesz bugatti 
Chcesz maserati 
Lepiej szukaj pracy
Chcesz Lamborghini 
Słodkie Martini Spójrz na gorącą bikini 
Lepiej szukaj pracy 
chcesz żyć fantazyjnie
Żyjąc w wielkiej zabytkowej rezydencji we Francji 
Lepiej szukaj pracy 
Teraz dostać się do pracy to sztuka
dawaj dawaj -się nie kończy, teraz jesteś po prostu mistrzem 
Praca to twardy orzech do zgryzienia
Uważaj teraz Bo tu nadchodzi Mistrz
Nadchodzi big beat big beat 
wystrzelić Nie ma czasu
aby zamknąć to teraz po prostu staramy się teraz podnieść
Zobacz mnie
przychodzę
Możesz usłyszeć mój dźwięk 
Powiedz komuś w swoim mieście 
rozpowszechnij to 
Idź wezwać policję
przynoszę kłopoty
Jestem zła
Trzeba się dogadać...

P@ulli$t@

2 komentarze:

Mariusz K. on 28 lutego 2014 21:25 pisze...

A ja polecam wszystkim tez swoja twórczość z wierszami - na stan dzisiejszy ok. 30 - zacząłem pisać od końca 2013 roku !
http://mariusz86r.bloog.pl

Anonimowy pisze...

Co autor miał na myśli???

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)