sobota, 8 lutego 2014

Mój zestaw lakierów do paznokci- KONKURS i opis

Cześć:)
Postanowiłam że pokażę Wam dziś mój zestaw lakierów do paznokci jakie posiadam. Szczerze nie przypuszczałam że mam aż 22 lakiery. Ale to pewnie pikuś, niektóre dziewczyny mają nawet ze 100;)
Opiszę teraz po krótce wszystkie lakiery zaczynając od lewej strony:
1. Essence Colour&Go mój ulubiony brokatowy, z małymi diamencikami brokatowymi <3
2. Essence Colour&Go Jasnoczerwony wchodzący w pomarańczowy taki hmm...elegancki :)
3. Celia Crackie kolor czarny który się "łamie na paznokciach". Szczerze nie lubię go.
4. Vollare cosmetics Da vinci biały świetnie się rozprowadza i na długo go starcza.
5. Lovely Classic nail polish jasnofioletowy bardzo trwały i połyskujący.
6. Essence Colour&Go jasnożółty szybkoschnący. Po prostu:)
7. Inglot nail enamel ciemnofioletowy. Ładny kolor <3
8. Essence Colour&Go błękitny fajny tylko na krótko starcza.
9. Essence Colour&Go różowy jak dla mnie za mocno różowy.
10. Eveline Cosmetics Minimax bardzo jasny różowy świetny kolor i szybko schnie.
11.Miss Sporty Lasting Colour perłowy po prostu prześliczny i do wszystkiego pasuje.
12. Vipera Cosmetics Creation typowy czerwony dobry na kolację dla dwojga;)
13. Coral Prosilk ciemnobeżowy też go bardzo lubię, mój kolor <3
14. Vipera Jumpy czarny fajnie wygląda z tym nr1 brokatowym;)
15. Golden Rose jasnoróżowy:)
16. Avon color trend srebrno diamencikowy fajny ale trudno go zmyć nawet zmywaczem.
17. Glamour Magic Visage granatowy modny kolor teraz:)
18. Miss selene mini kolor ecru delikatny i ciekawy kolor.
19. Safari Trendy colour jasnobrązowy również fajnie się prezentuje z brokatowym:)
20. To ten sam co numer 4:D
21. Manhattan Lotus effect biało koralowy intensywny i długo się trzyma
22. Lemax colour star różowo fioletowy osobiście nie mój kolor;)
KONKURS!
Można wygrać dowolny z tych lakierów do paznokci(jeden) Zasady:
I. Trzeba odpowiedzieć w komentarzu jak najciekawiej na pytanie: JAK SPĘDZAM FERIE ZIMOWE?
II. Należy pod odpowiedzią napisać numer wybranego lakieru oraz niżej wpisać swojego e-maila.
III.Konkurs trwa do 23 lutego włącznie. Wyniki ogłoszę na tym blogu 24 lutego.
POWODZENIA:)
P@ulli$t@

4 komentarze:

lu ciam on 8 lutego 2014 09:01 pisze...

w przyszłości również zrobię podobny post :) fajna kolekcja :)

Małgorzata K. on 8 lutego 2014 17:03 pisze...

Na ferie wybieram się w góry na narty, by trochę odpocząć od miasta i zaczerpnąć innego powietrza bez spalin.

Wybieram numer 1 :)

Ilona Cygan on 8 lutego 2014 19:48 pisze...

ładna kolekcja :D

Oktawia on 9 lutego 2014 21:05 pisze...

16 :) Ferie to idealny moment, aby spotkać się ze znajomymi :) nocne spacery i odrobina świeżego powietrza w towarzystwie osób, które są dla Ciebie zawsze wsparciem :) plotki, ploteczki, plotunie i mnóstwo poważnych pogawędek na temat życia :) po drugie słodkie lenistwo, w domu, na kanapie z kocykiem i kubkiem kakao !

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)